Hôtel Riad la clé de Fes
Riad a Fes amb esmorzar gratuït i serveis de spa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Riad la clé de Fes





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Llar de foc
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Llar de foc
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Roba de llit d'alta qualitat
3 Dormitoris
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

21 Derb El Guebbas Douh, Quartier Batha, Fes, 30000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Riad Mazar Fes
Riad Mazar Fes
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.8 de 10, Excepcional, 533 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 41.80 MAD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 400 MAD per vehicle (l'anada i la tornada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 20 MAD per nit (a 100 m).
- Càrrec pel llit addicional: 300 MAD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
La Cle de Fes
Riad Cle
Riad La Cle de Fes
Fes Riad La Cle De
Riad Cle Fes
Cle Fes
Riad La Cle de Fes
Hôtel Riad la clé de Fes Fes
Hôtel Riad la clé de Fes Riad
Hôtel Riad la clé de Fes Riad Fes
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Riad la clé de Fes
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Israel
Viatge en parella
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Israel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adnan
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adnan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
sherwin
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sherwin
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge en grup
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Carolyn
Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Carolyn
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karine
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karine
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ALTINISIK
Viatge en grup
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Séjour




ALTINISIK
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed
10/10, Excel·lent
Marco
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Otto
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Otto
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Lida
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lida
Estada de 2 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Yan
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yan
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Per
31 de des. de 2024
Per
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrea
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 4 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
ICHIRO, SETAGAYA-KU
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
ICHIRO
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
cliff
7 de jul. de 2024
cliff
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Andreas
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tausend und eine Nacht.
Andreas
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Lena, new york
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lena
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Malo
5 de juny de 2024
Malo
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Tirupathi
Viatge en parella
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tirupathi
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
nathalie
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nathalie
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
JOHN
Viatge en grup
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOHN
Estada de 4 nits (maig 2024)