Menzeh Zalagh

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Fes amb 2 restaurants i bars

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Menzeh Zalagh

Bany turc/hammam, tractaments facials i 2 sales de tractament
Piscina a l'aire lliure i para-sols
Minibar, caixa forta a l'habitació i cortines opaques
3 bars i un bar al costat de la piscina
Vestíbul

Opinions

6,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Piscina
  • Aparcament inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació individual

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de plasma
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Minibar
  • 27 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
  • 27 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit individual
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
10 rue Mohamed Diouri, Fes, 30000

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Borj Fez - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Palau Reial - 18 minuts a peu - 1.6 km
  • Plaça Bou Jeloud - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Porta Blava - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Zaouia Sidi Ahmed Tijani - 6 minuts en cotxe - 5.1 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Fès: 17 min a peu
  • Fes (FEZ-Saïss): a 24 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Café Zanzibar - ‬7 minuts a peu
  • ‪Cyrnoss (معقودة) - ‬9 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬5 minuts a peu
  • ‪La Noblesse - ‬6 minuts a peu
  • ‪Amarez - ‬14 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Menzeh Zalagh

Hotel de 4 estrelles a Ville Nouvelle
T'esperen una sala de festes, un bar al costat de la piscina i una terrassa a Menzeh Zalagh. Per descansar i relaxar-te, visita la sauna o el bany turc o el hammam i dona't el gust amb una manicura o una pedicura o un tractament facial. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar i sopar. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb una cafeteria i un jardí.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil, amb para-sols de piscina
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades, servei de recepció obert les 24 hores i billar
Característiques de l'habitació
Les 150 habitacions tenen avantatges com ara aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i bidets
  • Televisors de plasma amb canals per satèl·lit
  • Servei de neteja diari i telèfons

Idiomes

Àrab, anglès, francès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • 2 restaurants
  • 3 bars
  • Un bar al costat de la piscina
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • MOROCCAN
  • PANORAMIC
  • PIZZERA

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sala de festes
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Taula de billar

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Espai per a conferències
  • Sala de reunions

Exterior

  • Barbacoa
  • Jardí
  • Para-sols de piscina
  • Terrassa

Spa

  • 2 sales de tractaments
  • Bany turc
  • Manicures i pedicures
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 2 edificis
  • 4 plantes
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Bidet
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de plasma amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 02:30.
Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:30.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 46.84 EUR per adult
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 46.84 EUR per nen (2-12 anys)
  • Taxa municipal: 1.83 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.

Informació addicional

Es prohibeix l'entrada a la banyera d'hidromassatge als menors de 18 anys

L’allotjament també es coneix com a

Menzeh
Menzeh Zalagh
Menzeh Zalagh Fes
Menzeh Zalagh Hotel
Menzeh Zalagh Hotel Fes
Zalagh
Menzeh Zalagh Fes
Menzeh Zalagh Hotel
Menzeh Zalagh Hotel Fes

Preguntes freqüents

Menzeh Zalagh té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

Menzeh Zalagh accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Menzeh Zalagh?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Menzeh Zalagh?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 02:30.

A quina hora es fa el registre de sortida a Menzeh Zalagh?

Registre de sortida: 11:30.

Menzeh Zalagh ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

On es troba Menzeh Zalagh?

Aquest hotel es troba a Ville Nouvelle i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Centre Comercial Borj Fez i Jardí de l'Atles. Palau Reial i Cementiri Jueu també són a menys de 2 km. Estació de tren de Fès és a 17 min a peu.

Opinions: Menzeh Zalagh

Opinions

6,0
Puntuació 10: Excel·lent. 10 de 71 opinions
Puntuació 8: Bo. 17 de 71 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 15 de 71 opinions
Puntuació 4: Deficient. 15 de 71 opinions
Puntuació 2: Horrible. 14 de 71 opinions

6,8/10

Neteja

6,0/10

Personal i servei

6,0/10

Comoditats

6,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

10/10, Excel·lent

Toutu

Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2020)

6/10, Acceptable

NB, France

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Personnel très agréable très serviable, chambre et literies très propre, manque d’amélioration de la propreté sanitaire, manque de vérification robinetterie. Petit déjeuner non compatible à un hôtel 4 étoiles. Certains plat comme el harcha qui est servi avec un décalage. Manque de rigueur pour le personnel service petit déjeuner. Au petit déjeuner nous étions entouré par beaucoup de personnel qui nous mettent mal alaise. Bien situé pour aller à la médina. Hôtel très connu pour les taxis. Pas de navette ce qui est dommage. Manque de communication des services disponibles de la part de la réception. A éviter les chambres côté rue car beaucoup de bruit impossible de se reposer. Nous avons passer 5 nuits, c’etais tous les soirs beaucoup de bruits.
Estada de 5 nits (des. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Une piscine très belle et une vue impressionnante vers la Medina.
Estada de 3 nits (ag. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Never again! Take your money somewhere else. They are SO Disrespectful to play music on highest level from the bar, right under the bedrooms until 3am everyday. Shame on you. Poor breakfast and unproffesional staff who never say hello. Only those in reception are okay. The room smelled strong from new painting of doors. I think the only thing good about this hotel is the location and the pool area. 1 min walk from the big mall and grocery store and restaurants. I will never come back.
Estada de 3 nits (jul. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (jul. 2019)

2/10, Horrible

Bo

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bad service, check in took way longer than it should. They will nickel and dime you...charge you a bunch of extra fees for silly things. I could have found a better hotel for less money, and in a better location.
Estada d’1 nit (jul. 2019)

6/10, Acceptable

Daytona, Amsterdam

Què no li ha agradat: Comoditats
Voor een budget prijs, krijg je nket meer dan budget service. Geen fratsen en middelmatige voorzieningen.
Estada de 3 nits (juny 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en família
Rooms lock you out. Water stops working and lights go out. WiFi reception is non existent in rooms. Breakfast and dinner poor.
Estada de 2 nits (juny 2019)

8/10, Bo

YIGIT

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This property well positioned over the hill grate view. My reservation didn’t reach the front desk all day long , l called Expedia twice 40 minutes each time until late that day, Water very slow in bathroom, shower, and faucet , breakfast terrible. I had upset stomach that day because the taste of the coffee and the tea .
Estada d’1 nit (març 2019)

8/10, Bo

Karen, Antwerpen

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel is een beetje gedateerd, maar het deed ons deugd om even uit de oude stad en typische riads te zijn in dit hotel, waar toch een stuk meer comfort aanwezig was (verwarming, geen geluidsoverlast meer, rustige kamer...). Voor ons was bij het ontbijt ook voldoende keuze voor 3 dagen. Ook de ligging was goed in de ville nouvelle. Goede uitvalsbasis om Fes El Bali, Meknes of het nationale park Tazekka te gaan bezichtigen.
Estada de 2 nits (oct. 2018)

2/10, Horrible

Isabelle

Què no li ha agradat: Personal i servei

Grande déception!!!! :(

Ça a pris près de trois heures, arrivés à l’hôtel, pour avoir accès à notre chambre! Le personnel et le directeur de l’hôtel refuant d’accepter la confirmation de réservation de la chambre d’Hotels.com sans que nous ajoutions un 75Euros cash!!!! Après un deuxième appel au service à la clientèle de Hotels.com, le directeur, tremblotant, nous a assigné notre chambre!!....sans le 75 Euros cash à débourser! Arrivés à notre chambre, celle-ci n’était pas prête...... Nous avons dû patienter encore une dizaine de minutes avant de pouvoir y déposer nos valises! Aucune excuse de la part des employés, ni de la direction! Au niveau du restaurant à la carte, AUCUN service non plus... des clients assis à une autre table nous ont avisé que nous n’aurions aucun service tant que nous n’irions pas voir quelqu’un à la cuisine!!! Il était +/-20 heures....(heure du Souper) Ce fut extrêmement long, mais nous avons fini par manger! .....le même long processus pour réussir à avoir notre facture.... Il n’y a absolument aucun service dans cet établissement! Quand à la chambre, un évier de bloqué(non-fonctionnel), mais lit propre et confortable.....(seul point positif).....nous pourrions ajouter que la situation géographique est très bien! Séjour d’une seule nuit extrêmement décevant et stressant!
Estada d’1 nit (oct. 2018)

2/10, Horrible

Heino, Bremen

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ich habe eine Woche dort verbracht, vom 17. Oktober bis 24.10.2018. Vor 20 Jahren war das sicher ein schönes Hotel, aber seitdem ist aber auch wirklich nichts mehr gemacht worden. Das Hotel bedarf dringend einer Grundsanierung, nichts ist richtig in Ordnung, angefangen bei der Duschbrause, dem Wasserhahn, den wackelnden Tischen, den nicht schließenden Schränken, den abgestoßenen und nicht schließenden Türen und so weiter. Die größte Frechheit ist allerdings der Preis für das Frühstück, 12 Euro pro Person für ein Frühstück unterster Qualität. Direkt gegenüber vom Hotel gibt es das Café „ Etoiles de Fes“. Dort kann man wunderbar zwischen drei und fünf Euro frühstücken.
Estada de 7 nits (oct. 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mal nada de amabilidad, ni tampoco desayuno, wifi muy mal no volveria mas
Estada d’1 nit (oct. 2018)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Danke

genug stress gehabt. Unfreundlich, jeden tag das gleiche Frühstück genauso Abendessen. Naja von Afrika kann man Bestimmt nicht viel erwarten.
Estada de 7 nits (jul. 2018)

8/10, Bo

Christine, Leadville, CO

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent hotel in Fes for Westerers

Menzeh Zalagh had extremely comfortable rooms, OK (not great) Wifi connection, a beautiful garden and pool area, and various options for food and wine/beer. It is in the Ville Nouvelle, so definitely not a riad in the Medina if that is what you are looking for. Food, beer, and wine were available most of the time--to fit your schedule--and OK for a Western-oriented hotel. We ate a lot of pizza! There are beer specials every night. The pool is beautiful and refreshing, although the lack of rules could have teens cannonballing onto you while you are swimming laps. Our biggest negative involved breakfast. It was always the same (Berber cakes, hard-boiled eggs, roasted tomatoes and potates, olives, 6 kinds of puff pastry, and cucumbers and tomatoes. NO fresh fruit or even dates, ever. No yogurt. Nescafe coffee. I was so tired of this after a week and a half that I wanted to cry--or at least go somewhere else despite having paid for breakfast through my room rate. The next negative involved the tour guide who alway hung out by the front desk and pestered us about tours. He was always ready to jump on us when we were going in and out. So, two negatives among a host of good features. It is also only a couple of blocks from the huge Borj Fes mall if you want to get some fresh fruit and yogurt and the Carrefour supermarket (I did) or peruse the liquor store (did that, too).
Estada de 9 nits (juny 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The hotel & staff were very nice. I would definitely stay here again.
Estada de 5 nits (juny 2018)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rudest staff around. Bellman cursed us out for not a large enough tip. Rest of the staff rude and unhelpful.
Estada de 2 nits (juny 2018)

2/10, Horrible

Fatima-Zohra

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei

Mooie hotel met een mooie zmeembad

Leuk hotel met lekker eten ,Mooie zmeembad . Ook hotel in het centrum.
Estada d’1 nit (març 2018)

4/10, Deficient

Gianfranco, Milano

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Albergo a 4* forse 10 o 15 anni fa.

Nelle stanze tutto rotto. Ristorante molto scadente. Manca la frutta e i piatti del self service non vengono ripristinati. Prezzo assolutamente fuori mercato per i servizi offerti.
Estada d’1 nit (febr. 2018)

4/10, Deficient

Gianfranco, Milano

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Sopravalutato

Albergo da 2* forse 2e1/2 ma non oltre. Ristorante scadentino. Personale della cocierge poco collaborativo. Pulizia dei lunghi comuni, molto a desiderare.
Estada de 5 nits (febr. 2018)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei

Gran hotel con muy mal servicio

Decepcionante. Parecía un magnífico hotel por sus instalaciones, pero encontramos el baño sucio, poca agua en la descarga del váter, un desayuno buffet muy pobre y el personal del hotel sin demasiada buena disposición ante consultas y reclamos. Lo demás, bien.
Estada d’1 nit (febr. 2018)

2/10, Horrible

u

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Never again

These pics are just a sham absolutely horrified when we saw the hotel the floors were filthy breakfast was boiled eggs and morrocan pancakes which were like cardboard... NEVER AGAIN
Estada de 3 nits (nov. 2017)