Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Residence Inn by Marriott Essen City





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 105 €
taxes i impostos inclosos
3 d’oct. - 4 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Estudi, 1 llit de matrimoni i sofà llit, no fumadors

Estudi, 1 llit de matrimoni i sofà llit, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(35 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Rentaplats
Televisor LCD
També et pot agradar

Moxy Essen City
Stadtkern
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 272 opinions
Preu actual: 81 €
taxes i impostos inclosos
17 d’oct. - 18 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Gildehofstraße 10, Essen, North Rhine-Westphalia, 45127
Sobre aquest allotjament
Residence Inn by Marriott Essen City
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 9.63 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per allotjament, per nit més un càrrec únic de 50 EUR per la neteja al final de l'estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i un pany de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
By Marriott Essen City Essen
Residence INN BY Marriott Essen
Residence Inn by Marriott Essen City Hotel
Residence Inn by Marriott Essen City ESSEN
Residence Inn by Marriott Essen City Hotel ESSEN
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Residence Inn by Marriott Essen City
9,4
Magnífic
9,6
Neteja
9,4
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Diane
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diane
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefan
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Thomas
20 de juny de 2025
Thomas
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Brian
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brian
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Julian
6 de juny de 2025
Julian
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peer
Viatge de negocis
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sehr gutes hotel
Peer
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ewald
Viatge de negocis
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ewald
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wolfgang
Viatge de negocis
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wolfgang
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nancy
27 de maig de 2025
Nancy
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Saskia
Viatge en parella, Viatge en grup
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saskia
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Claudia
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
24 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Melda
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melda
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jan-Tilman
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jan-Tilman
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge de negocis
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
David
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Corc
Viatge de negocis
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jederzeit wieder - super Hotel
Corc
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiptop!
Peter
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mirza
5 de maig de 2025
Mirza
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Esther
23 d’abr. de 2025
Esther
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
anne
19 d’abr. de 2025
anne
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Anne Sia Louise
14 d’abr. de 2025
Anne Sia Louise
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Klaus, Bad Honnef
Viatge en família amb nens petits
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
14 d’abr. de 2025
Jan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge en grup
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Susan
Estada de 3 nits (abr. 2025)