Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Forest Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Escriptori
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Julianaplein 43, Den Helder, 1781 HA
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Den Helder
Hotel Den Helder
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.0 de 10, Bé, 129 opinions
Preu actual: 153 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.65 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per entrada tardana: 30 EUR, per les entrades entre les 22:30 i les 07:00.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Forest Den Helder
Forest Hotel Den Helder
Forest Hotel Hotel
Forest Hotel Den Helder
Forest Hotel Hotel Den Helder
Preguntes freqüents
Opinions: Forest Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de juny de 2025
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Johan
Viatge en grup
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Goed hotel met uitstekende service en prima ontbij
Johan
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Tor Even
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tor Even
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Hans
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Matina
Viatge en família
4 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matina
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Pieter
Viatge de negocis
19 de des. de 2023
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Pieter
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Lasse
Viatge de negocis
2 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lasse
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
c.l.
12 de nov. de 2023
c.l.
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
c.l.
12 de nov. de 2023
c.l.
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en grup
27 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Hotel central location
Sarah
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Jonathan
25 d’oct. de 2023
Jonathan
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Radha
Viatge de negocis, Viatge en família
11 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Radha
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Bertus
Viatge en grup
1 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Bertus
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Linda
1 d’oct. de 2023
Linda
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Leif
12 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leif
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Iris
9 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Iris
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Jacqueline
Viatge en parella
27 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada de 3 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Jean Pierre
26 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean Pierre
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Mark
13 de maig de 2023
Mark
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Jon
9 de maig de 2023
Jon
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
YUN FAT
3 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUN FAT
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Kirk
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kirk
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Jon
Viatge de negocis
4 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Nice Hotel
Jon
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Angeline
29 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel!
Angeline
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Ben
19 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ben
Estada de 2 nits (nov. 2022)