Hotel Marqués de la Moral
Hotel a Castrillón amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marqués de la Moral





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple (3 Adults)

Habitació triple (3 Adults)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual estàndard

Habitació doble per a ús individual estàndard
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Federico Fernandez Trapa 87, Castrillon, 33457
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Puente Azud
Puente Azud
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
2.0 de 10, 1 opinió
Preu actual: 52 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 8 i 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 9 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Marqués Moral Castrillon
Hotel Marqués Moral
Marqués Moral Castrillon
Marques De La Moral Castrillon
Hotel Marqués de la Moral Hotel
Hotel Marqués de la Moral Castrillon
Hotel Marqués de la Moral Hotel Castrillon
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Marqués de la Moral
Opinions
7,6
Bo
8,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
10 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2021)
6/10, Acceptable
Raquel
Viatge en família
14 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Raquel
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
José Raúl
Viatge en família
3 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Raúl
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
José, CADIZ
Viatge en parella
18 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
José
Estada de 7 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Álvaro
Viatge en grup
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Álvaro
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
María del Mar
20 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
María del Mar
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Montse
25 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Decepcionante
Montse
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Francesc Xavier
21 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francesc Xavier
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Joaquin
8 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Regular. Lo justillo
Joaquin
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Maria Grazia , Italy
23 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Verso il cammino di Santiago
Maria Grazia
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Alain
9 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel très agréable. Bon rapport qualité prix
Alain
8/10, Bo
ADORACIÓN
22 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agradable
ADORACIÓN
Estada de 6 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient to airport, good clean basic hotel.
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
6/10, Acceptable
pino, Padova
18 d’ag. de 2016
Buono
pino
10/10, Excel·lent
Jean-Claude, Paris
24 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un très agréable moment
Jean-Claude
8/10, Bo
Jennifer, Oxford, OH
12 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect for our needs
Jennifer
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Neil, Mallorca
11 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Neil
2/10, Horrible
Viatger verificat
7 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
one night only - late airport arrival
Viatger verificat
4/10, Deficient
Garth, Gold Coast, Australia
13 de maig de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Beautiful gardens, but in need of restoration
Garth
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols