Zoomers aan het Bos
Hotel amb certificació ecològica amb cafeteria i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Zoomers aan het Bos





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Pati
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Pati
Pati
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Heereweg 84, Castricum, 1901ME
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Strandhotel Golfzang
Strandhotel Golfzang
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 283 opinions
Preu actual: 155 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Stayokay Bakkum
Stayokay Bakkum Castricum
Hotel Huize Koningsbosch Castricum
Stayokay Hostel Bakkum Castricum
Huize Koningsbosch Hotel Castricum
Huize Koningsbosch Hotel
Huize Koningsbosch Castricum
Huize Koningsbosch
Hotel Huize Koningsbosch Castricum, North Holland
Hotel Huize Koningsbosch
Zoomers aan het Bos Hotel
Zoomers aan het Bos Castricum
Zoomers aan het Bos Hotel Castricum
Preguntes freqüents
Opinions: Zoomers aan het Bos
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de nov. de 2024
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Claudia
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrea
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Harald
Viatge en parella
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harald
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Marisol
21 de juny de 2024
Marisol
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Marisol
Viatge de negocis
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marisol
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Christel
Viatge en parella
30 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christel
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Johannes
Viatge en parella
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johannes
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Maikel
Viatge en parella
17 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maikel
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Caroline
17 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Caroline
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Kees
11 de jul. de 2023
Kees
Estada de 2 nits (jul. 2023)
4/10, Deficient
Maria
25 de juny de 2023
Maria
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Lisette
Viatge en parella
3 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisette
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Vera
Viatge en parella
29 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vera
6/10, Acceptable
Marjolein
30 d’abr. de 2023
Marjolein
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Manfred
Viatge en parella
29 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manfred
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Erik
Viatge en grup
17 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Erik
Viatge en parella
13 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Gerard
3 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tulip trip
Gerard
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en parella, Viatge en grup
22 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Nicole
Viatge en grup
11 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicole
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Annet
25 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fijn hotel
Annet
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Ralph
27 d’ag. de 2020
Ralph
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Frank
4 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
perfect stay
Frank
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
26 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2020)