Miramare Cagliari Hotel Museo
Hotel amb un bar i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Port de Cagliari
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Miramare Cagliari Hotel Museo





VIP Access
Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes al port

Habitació doble Deluxe, vistes al port
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, vistes al port

Suite júnior, vistes al port
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Roma 59, Cagliari, CA, 9124
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Regina Margherita Hotel
Regina Margherita Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 535 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 5 nits com a màxim.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 45 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 25 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 60 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 90 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 45.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 60 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Miramare Cagliari
Miramare Cagliari
Miramare Cagliari
Miramare Hotel Cagliari
Hotel Miramare Cagliari
Hotel Miramare
Miramare Cagliari Museo
Miramare Cagliari Hotel Museo Hotel
Miramare Cagliari Hotel Museo Cagliari
Miramare Cagliari Hotel Museo Hotel Cagliari
Preguntes freqüents
Opinions: Miramare Cagliari Hotel Museo
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
stephen leslie
Viatge en parella
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
stephen leslie
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Simon
Viatge en parella
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jens
Viatge en parella
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jens
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Michael
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
SeyedehMorva
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SeyedehMorva
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Veronique
16 de jul. de 2025




Veronique
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
William, Pittsburgh
Viatge en parella
14 de jul. de 2025
William
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
22 de juny de 2025
Thomas
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Russell
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Russell
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Inmaculada
Viatge en grup
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Inmaculada
Estada de 7 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Barinder
8 de juny de 2025
Barinder
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Pamela
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pamela
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Thomas
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dan
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andreia
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
sharan
30 d’abr. de 2025
sharan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ibrahim
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ibrahim
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Jérome
21 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jérome
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
David
Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
David
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Karl
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karl
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MIRKO
Viatge en grup
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MIRKO
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pippo
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pippo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
giorgia
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
giorgia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
DAVID
23 de des. de 2024
DAVID
Estada de 2 nits (nov. 2024)