TRYP by Wyndham Bucaramanga Cabecera
Hotel a Bucaramanga amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament TRYP by Wyndham Bucaramanga Cabecera





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 38 No. 48 - 66, Bucaramanga, Santander
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hampton by Hilton Bucaramanga
Hampton by Hilton Bucaramanga
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 525 opinions
Preu actual: 48 €
18 de jul. - 19 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 35000 COP per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 35700 COP per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 60000.0 COP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compta amb nosaltres (Wyndham).
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Tryp Bucaramanga Cabecera
Tryp Cabecera
Tryp Cabecera Hotel
Tryp Cabecera Hotel Bucaramanga
Tryp Bucaramanga Cabecera Hotel
TRYP by Wyndham Bucaramanga Cabecera Hotel
TRYP by Wyndham Bucaramanga Cabecera Bucaramanga
TRYP by Wyndham Bucaramanga Cabecera Hotel Bucaramanga
Preguntes freqüents
Opinions: TRYP by Wyndham Bucaramanga Cabecera
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de des. de 2021
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
CESAR
Viatge de negocis
12 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CESAR
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
JUAN CARLOS
Viatge en parella
17 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JUAN CARLOS
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
JUAN
Viatge en grup
2 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice, Small and Simple
JUAN
Estada de 3 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Sergio Iván
Viatge en família
29 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viaje de paso
Sergio Iván
Estada d’1 nit (oct. 2021)
6/10, Acceptable
NORBERTO
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
NORBERTO
Estada de 15 nits (set. 2021)
6/10, Acceptable
carolina
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
carolina
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 9 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Bladimir
Viatge en família
16 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bladimir
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de maig de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2021)
8/10, Bo
Daniel
3 de maig de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Buen servicio, necesitan mantenimiento
Daniel
Estada de 2 nits (maig 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Radescka
13 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Radescka
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
Martin
7 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Decepción
Martin
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Sylvia
Viatge en grup
5 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvia
Estada de 5 nits (març 2021)
8/10, Bo
Hector David
23 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hector David
Estada de 3 nits (març 2021)
8/10, Bo
Miguel Angel
Viatge en família
7 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Miguel Angel
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Carlos
1 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel en excelente ubicación.
Carlos
Estada d’1 nit (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
31 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Sandra
Viatge en família
6 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente servicio y atención
Sandra
Estada de 2 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
5 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Ana
Viatge en família
30 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Ana
Viatge en família
28 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana
Estada d’1 nit (des. 2020)
6/10, Acceptable
CLAUDIA ROSA
27 de des. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
CLAUDIA ROSA
Estada de 4 nits (des. 2020)
Últimes tendències a Expedia
Hotels