Bliss Boutique Hotel
Hotel d'estil boutique a Breda amb un casino i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bliss Boutique Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 168 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Control de la temperatura
Televisor
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Suite superior

Suite superior
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Control de la temperatura
Televisor
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe

Suite de luxe
9,8 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Control de la temperatura
Televisor
Carta de coixins
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Torenstraat 9, Breda, NB, 4811 XV
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott
Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 610 opinions
Preu actual: 135 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.95 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 23.60 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 14 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 25.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 75.0 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús de les instal·lacions: 12.50 EUR per persona i per dia
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Bliss Breda
Bliss Hotel Breda
Bliss Boutique Hotel Breda
Bliss Boutique Breda
Bliss Boutique Hotel Hotel
Bliss Boutique Hotel Breda
Bliss Boutique Hotel Hotel Breda
Preguntes freqüents
Opinions: Bliss Boutique Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Koen, Santpoort-Noord
Viatge en parella
27 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Koen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Rosanne Christine van den
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosanne Christine van den
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Peter
Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Peter
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
JORGE
Viatge en parella
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
JORGE
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pasqualle
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Heerlijk verblijf en super service
Pasqualle
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Philip, West Malling
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
MARTENS
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARTENS
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Shane
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loved the location
Shane
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Robbinder
22 de juny de 2024
Robbinder
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
James
Viatge de negocis
10 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely. Charming.
James
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Tal
27 de març de 2024
Tal
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Thierry
Viatge en parella
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thierry
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Bent
20 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Spændende, dejligt og anderledes hotel.
Bent
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Sonja
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leuk verblijf
Sonja
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Elijah
20 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elijah
Estada de 4 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Joost
19 d’oct. de 2023
Joost
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Gavin
10 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gavin
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Karst
Viatge en parella
21 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karst
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Claus
Viatge de negocis
21 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claus
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en parella, Viatge de negocis
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Monica
7 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monica
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Marcel, Rotterdam
Viatge en parella
6 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Hazel
16 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hazel
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
M
Viatge en parella
4 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
M
Estada de 3 nits (abr. 2023)