Bastion Hotel Breda
Hotel amb certificació ecològica amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Breda





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 77 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Cafetera exprés
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lage Mosten 4, Breda, 4822 NJ
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Novotel Breda
Novotel Breda
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.95 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Bastion Deluxe Breda
Bastion Deluxe Hotel Breda
Bastion Hotel Breda
Bastion Breda
Bastion Hotel Breda Hotel
Bastion Hotel Breda Breda
Bastion Hotel Breda Hotel Breda
Preguntes freqüents
Opinions: Bastion Hotel Breda
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
5 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Evelyn
Viatge en parella
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evelyn
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Henry
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Henry
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JMM
Viatge en parella, Viatge de negocis
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JMM
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Josephus
Viatge en parella, Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josephus
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Josephus
Viatge de negocis
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Josephus
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Anjo
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anjo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Corné
Viatge en parella, Viatge de negocis
14 de març de 2025
Corné
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Filippo
5 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Filippo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Michel
Viatge en parella
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Michel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Laura, Duiven
Viatge en grup
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Mylan
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mylan
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Josephus
Viatge de negocis
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josephus
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Thijs
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Thijs
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Elizabeth
Viatge en parella
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Sia
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sia
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Leonie
Viatge de negocis
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonie
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Nora
Viatge en parella
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nora
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Jill
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jill
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Kendraw
Viatge en família
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kendraw
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Richard
24 d’abr. de 2024
Richard
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ton en Monic
22 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ton en Monic
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Mike
9 de febr. de 2024
Mike
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Johnny
Viatge de negocis
31 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Breda
Johnny
Estada d’1 nit (gen. 2024)