Hotel Marrani
Hotel als afores amb 2 piscines a l'aire lliure i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marrani





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Mobiliari individual
Televisor
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Televisor
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Mobiliari individual
Televisor
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Faentina 128, Ronta, Borgo San Lorenzo, FI, 50032
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 6 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Marrani
Hotel Marrani Borgo San Lorenzo
Marrani Borgo San Lorenzo
Hotel Marrani Hotel
Hotel Marrani Borgo San Lorenzo
Hotel Marrani Hotel Borgo San Lorenzo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Marrani
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
14 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Mario
Viatge en grup
1 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Mario
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Vincenzo
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soddisfatto
Vincenzo
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Valérie
Viatge en família
5 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valérie
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Niko
16 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Niko
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Davide
15 d’ag. de 2022
Davide
Estada de 2 nits (ag. 2022)
4/10, Deficient
Nadia
29 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Snavset og slidt hotel
Nadia
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Rosa Maria
25 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosa Maria
Estada de 4 nits (juny 2022)
8/10, Bo
nadia
Viatge en parella
13 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nadia
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
mark
Viatge de negocis
22 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mark
Estada de 5 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Nils
Viatge en grup
4 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mugello
Nils
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Gorini Gian
21 d’ag. de 2021
Gorini Gian
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Annelies
14 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annelies
Estada de 8 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Jennifer
Viatge en grup
26 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jennifer
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Stefania
26 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefania
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
nicola
16 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Interessante
nicola
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Maurizio
Viatge en família
25 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maurizio
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Václav
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Václav
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Enrico, Castelnuovo scrivia
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Enrico
Estada d’1 nit (oct. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
HUIYUE
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
不错的酒店
HUIYUE
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
MASSIMO
5 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Via dal caldo della citta'
MASSIMO
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
SABRINA
13 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SABRINA
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Leone
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leone
Estada d’1 nit (febr. 2019)