Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bloemendaal





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite nupcial

Suite nupcial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bloemendaalseweg 141, Bloemendaal, 2061 CJ
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Beachhouse Hotel
Beachhouse Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 319 opinions
Preu actual: 180 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.30 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 19.50 EUR per adult i 19.5 EUR per nen (preu aproximat).
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols o trones, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bloemendaal
Hotel Bloemendaal Hotel
Hotel Bloemendaal Bloemendaal
Hotel Bloemendaal Hotel Bloemendaal
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bloemendaal
Opinions
8,4
Molt bo
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
8/10, Bo
Bartholomew
2 de gen. de 2024
Bartholomew
Estada de 3 nits (des. 2023)
4/10, Deficient
Brandi
Viatge en parella
30 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Brandi
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Gaab
27 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
Gaab
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Pieter
26 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pieter
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
H.E.
26 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
H.E.
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Beat
18 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Beat
Estada de 4 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Frederike
9 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederike
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Lea
4 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Lea
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Shirley
28 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shirley
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Caitlin
16 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Caitlin
Estada de 3 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Saskia
Viatge en grup
12 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Saskia
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Esther
Viatge en parella
16 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Esther
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Jantina
14 d’ag. de 2023
Jantina
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Bas
Viatge en parella
8 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bas
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Raymond
23 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raymond
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Richard
Viatge en parella
14 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Ingrid
18 de maig de 2023
Ingrid
Estada d’1 nit (maig 2023)
4/10, Deficient
Nova
Viatge en parella
7 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nova
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Esther
1 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Esther
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Henk
Viatge en grup
21 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henk
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Marc
Viatge en parella
11 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada de 2 nits (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Karin
Viatge en parella
29 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Karin
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Wendy
Viatge en parella
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wendy
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Huib
11 de nov. de 2022