Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 48 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no disposa de recepció
Els clients rebran un correu electrònic 5 dies abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada i els detalls del pany electrònic; entrada privada
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 72 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Abans de l'arribada has d'emplenar el registre en línia, accessible des d'un enllaç segur
Després de fer la reserva, l'allotjament et demanarà una còpia del teu passaport
Hi ha una recepció virtual per oferir assistència als clients
Es recomana que els clients es baixin l'aplicació mòbil de l'allotjament, AKILES, abans del registre d'entrada
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no disposa de recepció. El registre d'entrada i la recollida de claus es fan a la recepció de l'Alcam Barcelona, a l'aeroport de Barcelona (terminal 1, al costat de les oficines de TTOO) de 13:00 a 22:00 o a l'oficina situada al carrer Conxita Supervia, 9, Barcelona. Contacta amb l'allotjament 72 hores abans de l'arribada per obtenir informació addicional.