Centre Comercial Siam Paragon - 4 minuts en cotxe - 3.5 km
MBK Center - 5 minuts en cotxe - 3.1 km
Com moure’s per la zona
Estació de tren de Wongwian Yai: 7 min en cotxe
Estació d'autobús de Sathorn 1: 4 min a peu
Bangkok (BKK-Aeroport Internacional de Suvarnabhumi): a 42 min en cotxe
Restaurants
Simple City - 3 minuts a peu
Yellow Ribbon Hills - 1 minuts a peu
CoCoICHIBANYA - 3 minuts a peu
Il Bolognese - 2 minuts a peu
Kenn’s Coffee & Croissant - 4 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Yellow Ribbon Hills, Boutique Suites
Hotel a prop de Thaniya Plaza
Yellow Ribbon Hills, Boutique Suites, amb Parc Lumphini a prop, ofereix un jardí, biblioteca i servei de bugaderia i tintoreria. El restaurant de les instal·lacions, At Yellow Ribbon, ofereix esmorzars, dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un servei de lloguer de cotxes a les instal·lacions i un bar a la seva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
Aparcament sense assistència gratis
Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i premsa gratuïta al vestíbul
Servei de recepció obert les 24 hores, ascensor i botiga de regals o quiosc
Característiques de l'habitació
Les 80 habitacions moblades individualment tenen espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat, a més de comoditats com ara wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Bossetes de te i cafè instantani gratuïts i bullidores elèctriques
Bidets, combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta i Internet per cable (100 THB per dia)
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Aparcament accessible en cadira de rodes disponible
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:00 a 10:00: 250 THB per adult i 200 THB per nen
Un bar
Un restaurant
Restaurants a les instal·lacions
At Yellow Ribbon
Activitats
Biblioteca
Gimnàs obert les 24 hores
Per a famílies
Bugaderia
Cuina a l'habitació
Dormitori independent
Habitacions insonoritzades
Microones a l'habitació
Sala d'estar
Comoditats
Botiga de regals o quiosc
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Premsa gratuïta al vestíbul
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Atenció multilingüe
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Serveis empresarials
Centre de negocis
Sala d'ordinadors
Exterior
Jardí
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Aparcament accessible en cadira de rodes
Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
Ascensor
Cadires de rodes a les instal·lacions
Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
Gimnàs accessible en cadira de rodes
Lounge accessible en cadira de rodes
Recepció accessible en cadira de rodes
Restaurant accessible en cadira de rodes
Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes
Més serveis
1 edifici
15 plantes
Construït l'any 1992
Sala de banquets
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bidet
Combinació de dutxa i banyera
Raspall i pasta de dents
Tovalloles
Entreteniment
Televisor LCD de 32 polzades amb canals digitals prèmium
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Bossetes de te i cafè instantani
Bullidora elèctrica
Cuina
Estris de cuina, vaixella i coberteria
Microones
Placa de cuina
Rentaplats
Servei d'habitacions limitat
Altres
Aire condicionat
Caixa forta
Decoració exclusiva
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Habitacions insonoritzades
Mobiliari exclusiu
Sala d'estar
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 16 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Instruccions especials d’entrada
A l'allotjament s'arriba en avió; els clients han de contactar amb l'allotjament com a mínim 48 hores abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 22:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Durant el registre d'entrada, els clients han de presentar una prova Antigen amb resultat negatiu, o bé un registre en què s'acrediti la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19.
Tots els clients que tinguin a partir de 15 anys han de presentar un resultat negatiu de la prova de detecció de la COVID-19. El resultat s'ha d'haver emès com a màxim 48 hores abans del registre d'entrada. A més, tots els clients que tinguin a partir de 15 anys han de presentar un registre de vaccinació contra la COVID-19. Cal haver rebut la pauta completa almenys 1 dies abans del registre d'entrada.
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
12 nens poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250 THB per adult i 200 THB per nen (preu aproximat).
Taxa per l'internet per cable a les habitacions: 100 THB per dia (l'import pot variar).
Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2 THB per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1 THB només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Yellow Ribbon Hills Sathorn Service
Yellow Ribbon Hills Boutique Suites Hotel Bangkok
Yellow Ribbon Hills Service
Yellow Ribbon Hills Service Apartment
Yellow Ribbon Hills Boutique Suites Bangkok
Yellow Ribbon Hills, Suites
Yellow Ribbon Hills, Boutique Suites Hotel
Yellow Ribbon Hills, Boutique Suites Bangkok
Yellow Ribbon Hills, Boutique Suites Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Yellow Ribbon Hills, Boutique Suites accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa allotjar-se a Yellow Ribbon Hills, Boutique Suites?
Amb data 11 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Yellow Ribbon Hills, Boutique Suites el dia 30 d’ag. de 2025 són d'almenys 40,84 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
Quant costa aparcar a Yellow Ribbon Hills, Boutique Suites?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Yellow Ribbon Hills, Boutique Suites?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.
A quina hora es fa el registre de sortida a Yellow Ribbon Hills, Boutique Suites?
Registre de sortida: migdia.
Yellow Ribbon Hills, Boutique Suites ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?
Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 2 THB per vehicle.
On es troba Yellow Ribbon Hills, Boutique Suites?
Aquest hotel es troba a Sathon i a menys de 2 km de les atraccions següents: King Power MahaNakhon, Parc Lumphini i Thaniya Plaza. MBK Center i Complex Comercial CentralWorld també són a menys de 5 km. Estació d'autobús de Sathorn 1 és a 4 min a peu i Estació d'autobús (BRT) d'Akhan Songkho, a 6 min.
Opinions: Yellow Ribbon Hills, Boutique Suites
Opinions
8,8
Excel·lent
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Front desk ppl were amazing and helpful. Close to everything
Adchariya
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
NAOJI
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAOJI
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Stephen
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pretty good hotel for the price. My only gripes would be that the shower head is way too low, the internet was not very fast, and the breakfast buffet was a bit mediocre.
Stephen
Estada de 21 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
yasuhiro
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
yasuhiro
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
yasuhiro
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
お湯がぬるく 温たたくならない
yasuhiro
10/10, Excel·lent
Fred-Gordon, Wiesbaden
Viatge en parella
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Preis-Leistung optimal
Fred-Gordon
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
TAKANOBU, Vancouver
Viatge en parella
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good location, but need some updates in the room.
TAKANOBU
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hayato
Viatge en grup
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
スタッフの方が優しく、スムーズなチェックインができた。
Hayato
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Anna
Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Anna
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en grup
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
yuri
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
yuri
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Tal
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tal
Estada de 9 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ANDREA
Viatge en grup
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very nice experience
ANDREA
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ANDREA
Viatge en grup
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very clean, staff so kind, room big
ANDREA
10/10, Excel·lent
Phil
Viatge en família
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Everyone there was very polite very helpful Very knowledgeable. Staff always ready to help. Very professional and clean.
Phil
Estada de 21 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
PIL
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PIL
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
AKIRA
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AKIRA
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
AKIRA
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AKIRA
Estada de 6 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Joseph
Viatge en família
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing very nice staff and very clean
Joseph
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sören
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sören
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Karl
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karl
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Fred-Gordon, Wiesbaden
Viatge en parella
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Unscheinbar, aber mit gutem Standard. Personal ist umsichtig und hilfsbereit.