TwoThree A Homely Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 10 minuts a peu de Centre Comercial Terminal 21
Galeria de fotos de l’allotjament TwoThree A Homely Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 61 €
taxes i impostos inclosos
9 de des. - 10 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 1 llit de matrimoni
8,6 sobre 10
Excel·lent
(35 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
8,4 sobre 10
Molt bo
(12 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

Millennium Hilton Bangkok
Riba de Bangkok
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 1.008 opinions
Preu actual: 164 €
taxes i impostos inclosos
26 de nov. - 27 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

100 Sukhumvit 23 (Prasarnmit), Sukhumvit Rd., Klongtoey Nua, Wattana, Bangkok, 10110
Sobre aquest allotjament
TwoThree A Homely Hotel
Allotjaments similars

The Davis Bangkok Hotel
The Davis Bangkok Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 1.242 opinions
Preu actual: 70 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 1000.00 THB
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 400 THB per adult i 250 THB per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
TwoThree Homely Hotel Bangkok
TwoThree Homely Hotel
TwoThree Homely Bangkok
TwoThree Homely
TwoThree A Homely Hotel Hotel
TwoThree A Homely Hotel Bangkok
TwoThree A Homely Hotel Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: TwoThree A Homely Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven Glen
15 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven Glen
Estada de 9 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Kenneth
15 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth
Estada de 3 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Akiko
Viatge en parella
12 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akiko
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
HOZUKI
Viatge en grup
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
HOZUKI
Estada de 3 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Jeremy
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeremy
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Herve
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Herve
Estada de 18 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Herve
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Herve
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Endo
25 d’oct. de 2025
Endo
Estada de 6 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Tomohiko, Nara
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomohiko
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Black
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Black
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
?
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
?
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Matsumoto
13 d’oct. de 2025
Matsumoto
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Kanako, Yokohama
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kanako
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
takaaki
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

takaaki
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
YongXian Dylan Alex
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
YongXian Dylan Alex
Estada de 6 nits (set. 2025)
8/10, Bo
HIROYUKI
Viatge en grup
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROYUKI
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
KOHEI
Viatge en família
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

KOHEI
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
DAISUKE
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
DAISUKE
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Reika, Nakao-ku
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reika
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Aleyna
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aleyna
Estada de 12 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Chad
Viatge en grup
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chad
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Mei Ying
27 de jul. de 2025
Mei Ying
Estada de 5 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Etsuo
Viatge de negocis
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Etsuo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
khaled
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
khaled
Estada de 2 nits (jul. 2025)

















