Sunday Platinum Suites
Hotel de luxe amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Sunday Platinum Suites





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 26 €
taxes i impostos inclosos
15 de des. - 16 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Capella Bangkok
Riba de Bangkok
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.8 de 10, Excepcional, 110 opinions
Preu actual: 991 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

88 Soi Phattanakarn 11 Phattanakarn Rd, Suan Lang District, Bangkok, Bangkok, 10250
Sobre aquest allotjament
Sunday Platinum Suites
Allotjaments similars

Cross Vibe Bangkok Srinakarin
Cross Vibe Bangkok Srinakarin
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
7.2 de 10, Bé, 70 opinions
Preu actual: 32 €
taxes i impostos inclosos
24 de des. - 25 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 500 THB per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 650 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Es pot accedir a la piscina durant tot el dia.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Platinum Suite Bangkok
Platinum Suite Hotel
Platinum Suite Hotel Bangkok
The Platinum Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: Sunday Platinum Suites
Opinions
7,4
Bo
7,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
5,8/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
4/10, Deficient
Artem, Otis Orchards
8 de nov. de 2025
Artem
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
RANDY
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RANDY
Estada de 4 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
21 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not a 5 star hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Wai Cheung
14 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai Cheung
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en família
26 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Amar
11 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amar
Estada d’1 nit (des. 2023)
2/10, Horrible
Tonya
1 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tonya
Estada de 3 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
asad
Viatge de negocis
18 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
asad
Estada de 2 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Robert
12 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 3 nits (des. 2022)
6/10, Acceptable
MASAKI
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2022
MASAKI
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Esther, singapore
Viatge de negocis
21 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Esther
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
warapong
3 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
warapong
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de març de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
外食がすぐできるホテル
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
junior suite.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja
Cleanliness must be improved, especially floor.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Anuthida
26 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
สภาพโดยรวมโอเค
Anuthida
Estada de 4 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Olivier
13 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Quiet hotel
Olivier
Estada d’1 nit (ag. 2017)
6/10, Acceptable
Jiwon
6 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jiwon
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
Geoff
16 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Geoff
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Tri Ayu
13 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

















