Livotel Express Hotel Ramkhamhaeng 50 Bangkok
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Estadi Nacional Rajamangala
Galeria de fotos de l’allotjament Livotel Express Hotel Ramkhamhaeng 50 Bangkok





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 14 €
taxes i impostos inclosos
4 de nov. - 5 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
També et pot agradar

Marriott Executive Apartments Sukhumvit Park, Bangkok
Sukhumvit
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 666 opinions
Preu actual: 123 €
taxes i impostos inclosos
8 de nov. - 9 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

26 Soi Ramkhamhaeng 50, Hua Mak, Bangkok, Bangkok, 10240
Sobre aquest allotjament
Livotel Express Hotel Ramkhamhaeng 50 Bangkok
Allotjaments similars

Livotel Hotel Lat Phrao Bangkok
Livotel Hotel Lat Phrao Bangkok
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.4 de 10, Bé, 277 opinions
Preu actual: 18 €
taxes i impostos inclosos
4 de nov. - 5 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 500 THB per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Livotel Express Hotel Ramkhamhaeng 50
Livotel Express Hotel Ramkhamhaeng 50 Bangkok Hotel
Livotel Express Hotel Ramkhamhaeng 50 Bangkok Bangkok
Livotel Express Hotel Ramkhamhaeng 50 Bangkok Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Livotel Express Hotel Ramkhamhaeng 50 Bangkok
7,2
Bo
7,0
Neteja
6,8
Comoditats
7,6
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 24 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daisy Ann
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Daisy Ann
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Somsuk
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Somsuk
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Somsuk
29 de març de 2025
Somsuk
Estada de 24 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
James
12 de març de 2025
James
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Somsuk
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Somsuk
Estada de 7 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Bavani
27 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bavani
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Sami
22 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sami
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 16 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lay
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lay
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 18 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 12 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
john
26 de set. de 2024
john
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
JOHN
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JOHN
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
Thida, Utica
29 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thida
Estada de 3 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
Asgeir
19 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awoid this.




Asgeir
Estada de 4 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
Asgeir
18 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awoid this.




Asgeir
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 9 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Anucha
Viatge en grup
18 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
กรุณา ผ่าน
Anucha
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
Chee Seng
2 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chee Seng
Estada de 2 nits (des. 2023)
2/10, Horrible
Diana
11 de gen. de 2023
Diana
10/10, Excel·lent
pierre, civrac en medoc
9 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
pierre
2/10, Horrible
Dome
6 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
So upset!
Dome
Estada d’1 nit (ag. 2022)
2/10, Horrible
Rassameejan
25 d’ag. de 2022
Rassameejan
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Magnus
22 de jul. de 2022
Magnus
Estada de 2 nits (jul. 2022)

















