Le Fenix Sukhumvit
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 6 minuts a peu de Hospital Bumrungrad
Galeria de fotos de l’allotjament Le Fenix Sukhumvit





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 dormitoris

Habitació familiar, 2 dormitoris
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
2 Banys
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
També et pot agradar

Avani Ratchada Bangkok Hotel
Rama 9
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 937 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
2 de des. - 3 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

33/33 Sukhumvit Soi 11, Klong Toey Nua, Wattana, Bangkok, Bangkok, 10110
Sobre aquest allotjament
Le Fenix Sukhumvit
Allotjaments similars

Crown Bts Nana Hotel
Crown Bts Nana Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
7.8 de 10, Bé, 204 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 1000 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250 THB per adult i 125 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1200 THB per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 500 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Fenix Sukhumvit Hotel
Fenix Hotel Sukhumvit
Fenix Sukhumvit
Le Fenix Bangkok
Le Fenix Sukhumvit Bangkok
Le Fenix Sukhumvit Hotel Bangkok
Fenix Sukhumvit 11 Compass Hospitality Hotel
Fenix 11 Compass Hospitality Hotel
Fenix Sukhumvit 11 Compass Hospitality
Fenix 11 Compass Hospitality
Le Fenix Sukhumvit 11 by Compass Hospitality
Le Fenix Sukhumvit Hotel
Le Fenix Sukhumvit Bangkok
Le Fenix Sukhumvit Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Le Fenix Sukhumvit
6,8
6,8
Neteja
7,8
Ubicació
7,4
Personal i servei
4,8
Respecte al medi ambient
6,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 de set. de 2025
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Jahangir
10 d’ag. de 2025
Jahangir
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Fredrik
26 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fredrik
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Roberto Carlos
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto Carlos
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Masahiro
22 de jul. de 2025
Masahiro
Estada de 3 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
ali
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ali
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Arpita
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arpita
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
suman
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
suman
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
suman
1 de maig de 2025
suman
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Marco Antonio
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco Antonio
Estada de 26 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Michael
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Terrible; worse budget hotel ever experienced



Michael
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Richard
Viatge en grup
6 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Crap hotel
Richard
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Carlos
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Werner
26 de gen. de 2025
Werner
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
MAKOTO
20 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
MAKOTO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
MD FUAD
19 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MD FUAD
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Amir
Viatge en família
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amir
Estada de 12 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
mark
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
mark
Estada de 4 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Muzahid
5 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Muzahid
Estada de 4 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Leanne
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leanne
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
YARITZA
22 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YARITZA
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Werner
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Werner
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Morten
31 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Tragedy!! Stay away!!




Morten
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
?
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada de 6 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
YAKOV
Viatge de negocis
24 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YAKOV
Estada d’1 nit (set. 2024)

















