I Residence Hotel Silom

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Parc Lumphini

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament I Residence Hotel Silom

Piscina a la terrassa superior
Façana frontal de l'allotjament (vespre/nit)
Lounge
S'hi serveixen esmorzars, dinars i sopars
Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran | 1 dormitori, minibar, caixa forta a l'habitació i cortines opaques

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Bar
  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
  • Aparcament inclòs

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació Premier

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual

Habitació Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
  • 36 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe

7,6 sobre 10
(19 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Premier

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 34 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble executiva

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
93 Narathivas Rachanakarin Road, Silom, Bangkok, 10500

Què hi ha als voltants

  • Thaniya Plaza - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Parc Lumphini - 12 minuts a peu - 1.1 km
  • ICONSIAM - 4 minuts en cotxe - 2.7 km
  • Centre Comercial Siam Paragon - 4 minuts en cotxe - 3.8 km
  • MBK Center - 4 minuts en cotxe - 3.5 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Wongwian Yai: 5 min en cotxe
  • Estació d'autobús de Sathorn 1: 6 min a peu
  • Bangkok (DMK-Aeroport Internacional de Don Mueang): a 35 min en cotxe

Restaurants

  • ‪LonLon Local Diner - ‬1 minuts a peu
  • ‪The Coffee Club - ‬1 minuts a peu
  • ‪FAT.P the fat kids'eatery - ‬1 minuts a peu
  • ‪YOGI-YO - ‬1 minuts a peu
  • ‪The Local Canteen - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

I Residence Hotel Silom

Hotel de 4 estrelles a prop de Parc Lumphini
I Residence Hotel Silom, amb Thaniya Plaza i Universitat de Chulalongkorn a prop, ofereix una terrassa superior, una cafeteria i serveis de tintoreria o bugaderia. El restaurant de les instal·lacions, Coffee Shop 10 Floor, ofereix esmorzars, dinars, sopars i menú infantil. Gaudeix del gimnàs, així com d'activitats com ara l'ecoturisme. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un bar i un centre de negocis a la seva disposició.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar anglès (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Caixa forta a la recepció, magatzem d'equipatge i mobiliari a l'aire lliure
  • A les opinions dels clients es parla molt bé de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 114 habitacions presenten avantatges com ara servei d'habitacions les 24 hores i caixes fortes amb espai per a portàtils. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, frigorífics i cafeteres/teteres

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar anglès de pagament disponible cada dia de 06:00 a 10:00: 350 THB per persona
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Coffee Shop 10 Floor

Activitats

  • Gimnàs
  • Rutes d'ecoturisme
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • 5 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Centre de negocis
  • Sala de reunions

Exterior

  • Mobles a l'aire lliure
  • Terrassa superior

Spa

  • Servei de massatges a l'habitació

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 10 plantes
  • 3 edificis
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2008
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores
  • Tovallons de paper

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1000.0 THB per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit en efectiu de 2000 THB per allotjament i per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar anglès: 350 THB per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel llit addicional: 1000.0 THB per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a la piscina i a les instal·lacions de fitness als menors de 4 anys sense la supervisió d'un adult

L’allotjament també es coneix com a

I Residence
I Residence Hotel
I Residence Hotel Silom
I Residence Silom
I Silom Residence
i Residence Bangkok
i Residence Hotel Bangkok
I Residence Hotel Silom Hotel
I Residence Hotel Silom Bangkok
I Residence Hotel Silom Hotel Bangkok

Preguntes freqüents

I Residence Hotel Silom accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a I Residence Hotel Silom?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a I Residence Hotel Silom?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a I Residence Hotel Silom?

Registre de sortida: migdia.

On es troba I Residence Hotel Silom?

Aquest hotel es troba a Centre de Bangkok i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: King Power MahaNakhon, Parc Lumphini i Thaniya Plaza. MBK Center i Plaça Siam també són a menys de 3 km. Estació d'autobús de Sathorn 1 és a 6 min a peu i Estació de metro (BTS) de Chong Nonsi, a 6 min.

Opinions: I Residence Hotel Silom

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 222 de 1004 opinions
Puntuació 8: Bo. 385 de 1004 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 250 de 1004 opinions
Puntuació 4: Deficient. 97 de 1004 opinions
Puntuació 2: Horrible. 50 de 1004 opinions

7,4/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

6,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Pak Hang

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
spacious room, nice staff, good price, recommend!
Estada de 3 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Alan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Only there one night, excellent soft bed.
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Hanna

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff were amazing and the location was super convenient to get around to different places.
Estada de 5 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Hanna

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff have been wonderful, very friendly and hospitable. The area is super close to the metro and markets. It is very convenient to get around. The pool on the rooftop was great too!
Estada de 3 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

SHOGAKI

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The Wi-Fi in my room was slow and difficult to connect, making it difficult to work. It was quite stressful. If you're just going sightseeing, it's probably fine since it's close to the station.
Estada de 4 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

San Liew

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
I used to stay in this hotel more than a decade when holiday in Bkk. This yr i'm totally upset n unhappy w my stay here. Customer service and integrity has dropped tremendously. Counter staff did not pick up phone calls in middle of the night. Have to call 3 times w long wait. When asked to speak to duty manager, i was informed to self call when manager reports work at 9am!! Counter staff should be retrained in hotel hospitality.Security not tightened. Hotel used to have duty security to assure only registered guests stays overnight. On 17 Aug, i was woke up by noise pollution from 3 plus am where china nationals dia opp invited outside friends into room drinking n speaking loudly till 5 plus am. ( i personally witnessed room guest left 5 plus am from my room peeping hole ) Affected my peaceful sleep. Doubtful cleaniness: Witnessed cleaning staff threw bath towels on the floor n act as floor mat in one of the opened rooms when performing room services.Noise polluted corridors by working staff: There is no initiatives from hotel staff that guests are resting in their room. Staff raised voices anytime they like at their own freedoom along staircase area n along corridor outside guests room. They were like villa shouting over from one mountain to another. Irresponsible attitude : Emailed hotel to follow up noise pollution in above mentioned issues to improve on 17 Aug am during my stay n expecting reply b4 i left 19 Aug, there is no response, even when i checked out at counter.
Estada de 4 nits (ag. 2025)

6/10, Acceptable

kazuhiro, ustunomiyashi

Què no li ha agradat: Comoditats
数回利用してますが非常に便利なホテルです。 設備のメンテナンスが少し悪いくらいですかね。
Estada de 4 nits (ag. 2025)

6/10, Acceptable

AMPOL

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
near bts
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Somkiat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything it good so far but only one thing I'm not happy it wifi it doesn't work well i have to keep sign in
Estada de 8 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Scott

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good access to train
Estada de 5 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Sandra

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pool is very nice and good location. The air conditioning is loud and didn’t work when I first got there and had to get repaired again during my stay. Beds are very hard and hot water not always available.
Estada de 4 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Erindi

Estada de 2 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

SHINICHI

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Although the facilities are old, the location is very convenient.
Estada de 6 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Haydn, Redan

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The location and price was perfect for my visit. The room was clean and comfortable and the staff were wonderful. The rooftop pool was an amazing relief and the breakfast buffet was exquisite. The only negative for me really was that my card key for for my room failed several times over my stay requiring the hotel to have to get the engineers to help getting me into my room. It was only a minor issue but quite frustrating. I would stay here again though.
Estada de 7 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Robert

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location with plenty of street food, restaurants and bars nearby. Nice rooms and rooftop pool although the gym was underwhelming . Great staff
Estada de 7 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

WAI CHUN

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The staff are friendly and helpful.
Estada de 2 nits (juny 2025)

6/10, Acceptable

Thong Van, Calgary

I like this place because it is across from the train ( BTS ). The front receptionist is unfriendly and they don't really care about the customers.
Estada de 5 nits (maig 2025)

6/10, Acceptable

mehrdad

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
I arrived at 9pm, at residence hotel, i was checked in room 808, a disaster, horible condition washroom practically unusable totally in contrast to the website pictures. I complained to the front desk to no avail. Next morning i talked to the manager Mr. Kay, he inspected my room and gracefully agreed to change my room to 314. Much better condition however not without its own issues. 1- No internet wifi signal which until i left was not rectified. I used all my data. Shower water temperature control was not working, either burning hot or cold nothing in between. Aircon was not working properly and was filled with black mold. Mr. Kay fixed all issues, but the he was terminated before he could fix the wifi. Kay was the only person who helped me and was extremely courteous and friendly he was an asset. Breakfast and the service was excellent. Room service also excellent.
Estada de 10 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Masa

Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
My request that I had sent has not considered when i checked in, thus I needed to change the room twise. Finally all good but wasted 2days unconfortable and needed to call 7times in total.
Estada de 5 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Masayuki

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
 ベッドが湿っているように感じられました。 未だに、私に送られてくる予約確定メールは文字化けしています。かれこれ1年近くになります。改善されないまま。  このメッセージも4回目。これで良くホテルの口コミなんて要求しますね。ご自分の所は改善しないのに?
Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

les

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
The i residence was ok , good location bts 2 minute walk from hotel the rooms were okc .I dis not use the facilities so i cannot rate them but overall everything else was ok.
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

TAKASHI

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
まず、交通が至便、BTS駅まで激近。スタッフが基本的にフレンドリーで対応⭕️。 ただ、建物、空調が古くなってる。お風呂もやや古い。喫煙場所が微妙に汚い。 悪いところを引いて評価しました。
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Adrian

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Loverly pool renovation
Estada de 2 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Pak Hang

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
try to ask the staff to get two key cards but they said only one per room, so if I stay with friends or family and have to out separate, only can leave key card at the front desk, what a ridiculous
Estada de 8 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Jose Fernando

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)