Baan Penny
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Parc Històric d'Ayutthaya
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Baan Penny





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

253/60 Moo 8, Pratuchai, Ayutthaya, 13000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Centara Ayutthaya
Centara Ayutthaya
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 134 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 200 THB per adult i 100 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1700 THB per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per animals de companyia: 250 THB per animal de companyia per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 300.0 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Baan Penny Hotel Ayutthaya
Baan Penny Hotel
Baan Penny Ayutthaya
Baan Penny Hotel
Baan Penny Ayutthaya
Baan Penny Hotel Ayutthaya
Preguntes freqüents
Opinions: Baan Penny
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Neal
8 de març de 2025
Neal
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Adrien
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrien
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Audrey
Viatge en família
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Audrey
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Angelika
Viatge en família
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angelika
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Judy
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Judy
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vincent
20 de des. de 2024
Vincent
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
present
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je recommande
present
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jacky
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacky
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gerhard
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tolle Zeit in Ayutthaya
Gerhard
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
James
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Christopher
Viatge en família
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonio
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Lovely stay in Ayutthaya
Antonio
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
??
30 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Didier, Kirkland
Viatge en família
29 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Didier
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Claudia
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Han Peng
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Han Peng
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Simon
21 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Sirius, Anchorage
12 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sirius
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Emmanuel
Viatge en grup
10 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Emmanuel
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
MINTAEK
19 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MINTAEK
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Nicolas
14 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
eribon
13 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
eribon
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Duncan, Armidale
Viatge en parella
11 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Duncan
Estada de 2 nits (juny 2023)