50/50 Hotel Belmont
Hotel a Ede amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament 50/50 Hotel Belmont





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 131 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort, accessible

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort, accessible
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Goorsteeg 66, Ede, 6718 TB
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Van der Valk Hotel Veenendaal
Van der Valk Hotel Veenendaal
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 267 opinions
Preu actual: 98 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.06 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17.5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 11 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament no se serveix alcohol
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
50 50 Belmont
50 50 Belmont Ede
50 50 Hotel Belmont
50 50 Hotel Belmont Ede
50/50 Hotel Belmont Ede
50/50 Belmont Ede
50/50 Belmont
50/50 Hotel Belmont Ede
50/50 Hotel Belmont Hotel
50/50 Hotel Belmont Hotel Ede
Preguntes freqüents
Opinions: 50/50 Hotel Belmont
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hans
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vincent
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincent
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christof
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christof
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Martien
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martien
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Joëlle
Viatge de negocis
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top maar wel tips.
Joëlle
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Franky
Viatge de negocis
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Franky
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Hilary
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superb place to stay
Hilary
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Frans
Viatge de negocis
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frans
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Joanne
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanne
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superhotel
John
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
philippe
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
philippe
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Diana
Viatge en parella
27 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
P.
Viatge en parella
8 de set. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
P.
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
per
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peaceful and nice
per
Estada de 4 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge en grup
28 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 4 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
séjour sans soucis
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Jakob
26 d’oct. de 2021
Jakob
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Hendrik
Viatge en parella
10 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hendrik
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
N H
17 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aanrader
N H
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Ell
Viatge en parella
29 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ell
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
erdwina
Viatge en grup
25 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
erdwina
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Eric
2 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Een heel fijn hotel
Eric
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Esther
Viatge en família
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Esther
Estada d’1 nit (juny 2020)