Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van der Valk Hotel Apeldoorn





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 206 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,8 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, terrassa

Habitació doble Comfort, terrassa
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Landgoedlaan 26, Apeldoorn, 7325AW
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bilderberg Hotel De Keizerskroon
Bilderberg Hotel De Keizerskroon
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.8 de 10, Excel·lent, 373 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100.00 EUR per estada
- Taxa municipal: 2.85 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 17.50 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 14.5 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Van der Valk Apeldoorn
Van Der Valk Apeldoorn
Van der Valk Hotel Apeldoorn Hotel
Van der Valk Hotel Apeldoorn Apeldoorn
Van der Valk Hotel Apeldoorn Hotel Apeldoorn
Preguntes freqüents
Opinions: Van der Valk Hotel Apeldoorn
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Annie
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annie
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Zabie
Viatge en família
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zabie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pieter
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pieter
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Tirzah
14 de des. de 2024
Tirzah
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Raymond
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raymond
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Marco
4 de nov. de 2024
Marco
Estada de 6 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
marinus
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
marinus
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Stian
Viatge de negocis
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stian
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Remco
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Remco
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Lasse
Viatge de negocis
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lasse
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Raymond
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raymond
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Christian
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
SANDRA
Viatge en grup, Viatge en família
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
In love with Van der Valk Hotel Apeldoorn!
SANDRA
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Gerco
17 de jul. de 2024
Gerco
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Lasse
Viatge de negocis
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lasse
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
C
Viatge en grup
25 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prachtig
C
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
David
26 d’abr. de 2024
David
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Sjouke
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sjouke
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Berry
18 de març de 2024
Berry
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
RICHARD
15 de març de 2024
RICHARD
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Ewan
Viatge en parella
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ewan
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
23 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Doen!
Mark
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Erom Global
Viatge de negocis
13 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋은호텔 멋진 곳!!
Erom Global
Estada de 2 nits (oct. 2023)