Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Zoku Amsterdam





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 163 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Loft Grand

Loft Grand
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic
Rentaplats
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Loft

Loft
9,0 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic
Rentaplats
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Rentaplats
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
També et pot agradar

W Amsterdam
Centre d'Amsterdam
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 752 opinions
Preu actual: 332 €
taxes i impostos inclosos
12 d’oct. - 13 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Weesperstraat 105, Amsterdam, 1018VN
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 25 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 85 EUR per vehicle.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 45 EUR per dia.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En aquest allotjament exclusiu per a adults no s'admeten menors de 18 anys
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Zoku Amsterdam Hotel
Zoku Hotel
Zoku Amsterdam
Zoku Amsterdam Hotel
Zoku Amsterdam Amsterdam
Zoku Amsterdam Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Zoku Amsterdam
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sepideh
Viatge en grup
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sepideh
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge en parella
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Albert
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Albert
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Xaviar
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Xaviar
Estada de 4 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Edward
18 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Expensive Hotel from Hell


Edward
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Raquel, OTTAWA
17 de juny de 2025
Raquel
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Yekta
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yekta
Estada de 5 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Anil
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Anil
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Gary
Viatge de negocis
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gary
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Megan
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Megan
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Victoria
Viatge de negocis
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Always a good stay at Zoku
Victoria
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Nate
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nate
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gayathri
28 d’abr. de 2025
Gayathri
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christine
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Malcolm
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Malcolm
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Snorri, Mosfellsbaer
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Snorri
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marcus
11 de març de 2025
Marcus
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Devon
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Devon
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
Viatge de negocis
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthew
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Antonio
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
First time at Zoku
Antonio
Estada de 4 nits (febr. 2025)