Max Hotel Amsterdam
Hotel a Amsterdam i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Heineken Experience
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Max Hotel Amsterdam





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Habitació amb dos llits individuals bàsica, 2 llits individuals
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Habitació doble bàsica, 1 llit doble
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark
Nieuw-West
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 1.010 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hemonystraat 7 sous, Amsterdam, 1074 BK
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Not Hotel Amsterdam
Hotel Not Hotel Amsterdam
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
- Servei de neteja
8.0 de 10, Molt bé, 961 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 150 EUR per allotjament i per estada
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
The credit card used to book the reservation must be presented at the time of check-in and must be valid. Guests with pre-paid reservations must be present at check-in. Customers who plan to pay for other guests' stay must contact the property in advance to provide documentation for authorization.
Luggage assistance can be provided (based on availability) for an additional fee.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 5 anys
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Max Amsterdam
Max Hotel Amsterdam
Hotel Max Amsterdam
Max In Mokum Amsterdam
Max In Mokum Hotel Amsterdam
Hotel Max
Max Hotel Amsterdam Hotel
Max Hotel Amsterdam Amsterdam
Max Hotel Amsterdam Hotel Amsterdam
PH Hotel Oosteinde Economy Annex Building
Preguntes freqüents
Opinions: Max Hotel Amsterdam
Opinions
6,4
6,8/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
5,0/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
9 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
MARIE THERESSE
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
MARIE THERESSE
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Ronald
6 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Max hotel 3 day stay.
Ronald
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Dennis
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Dennis
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Tracey
Viatge en grup
19 d’abr. de 2025
Good hotel for twin rooms
Tracey
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
federica
13 d’abr. de 2025
federica
Estada de 3 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Roland
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roland
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Fernanda
Viatge en grup
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Fernanda
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tekaya
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tekaya
Estada de 4 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
7 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Broken and little.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Jacob
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Jacob
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Robert Reuel Grandison Finney
4 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Robert Reuel Grandison Finney
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Carlos
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sinem
Viatge en grup
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sinem
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
sohail
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sohail
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en parella
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Ono
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Ono
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Richard A
Viatge en família
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice Amsterdam hotel
Richard A
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Samuele
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuele
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kody
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kody
Estada de 6 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Clemente
1 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clemente
Estada de 4 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Aakash
Viatge en grup
23 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aakash
Estada de 2 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Sid
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sid
Estada de 4 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
James
Viatge en grup
21 d’oct. de 2024
James
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Carlos
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendable
Carlos
Estada de 6 nits (oct. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels