Hotel Restaurant Koekenbier Abcoude
Hotel a Abcoude amb cafeteria i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant Koekenbier Abcoude





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark
Nieuw-West
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 1.003 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hoogstraat 13, Abcoude, 1391BP
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Visserslust Rooms, Appartments and Houseboats
Visserslust Rooms, Appartments and Houseboats
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
- Espai a l’aire lliure
9.0 de 10, Fantàstic, 8 opinions
Preu actual: 107 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.70 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Restaurant Koekenbier
Restaurant Koekenbier Abcoude
Restaurant Koekenbier
Restaurant Koekenbier Abcoude
Hotel Restaurant Koekenbier Abcoude Hotel
Hotel Restaurant Koekenbier Abcoude Abcoude
Hotel Restaurant Koekenbier Abcoude Hotel Abcoude
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Restaurant Koekenbier Abcoude
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Ries
Viatge en parella, Viatge de negocis
18 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Ries
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
dan
17 d’oct. de 2023
dan
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Henk
10 d’oct. de 2023
Henk
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Robert
12 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Robert
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Emily
Viatge en grup
6 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Heiko
12 de nov. de 2022
Heiko
Estada de 3 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en parella
11 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (nov. 2022)
4/10, Deficient
Alexander
2 de nov. de 2022
Alexander
8/10, Bo
M.
25 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
M.
Estada d’1 nit (oct. 2022)
4/10, Deficient
Daniël
23 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Brandalarm ging af
Daniël
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Jozef
Viatge en parella
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jozef
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Steve
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour à Amsterdam
Steve
Estada de 4 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Lidy
29 de set. de 2022
Lidy
Estada de 3 nits (set. 2022)
6/10, Acceptable
Bruno
Viatge en parella
18 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruno
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
jeffrey
14 de set. de 2022
jeffrey
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Joachim
Viatge de negocis
11 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alles ok!
Joachim
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Dirk
14 d’ag. de 2022
Dirk
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Richard
4 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge en parella
25 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Bryant
Viatge en parella
17 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryant
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Suresh
13 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing hotel and people sans Check-In
Suresh
Estada de 4 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Olivia
Viatge en parella
4 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivia
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Sandra
Viatge en parella
3 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada d’1 nit (jul. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
3 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2022)