Hotel Oscar
Hotel a Amsterdam, a la vora del llac i amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Oscar





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 125 €
taxes i impostos inclosos
29 d’oct. - 30 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe, 1 llit individual

Habitació individual Deluxe, 1 llit individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior

Habitació quàdruple superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, vistes al canal

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, vistes al canal
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, vistes al canal

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, vistes al canal
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Max Brown Hotel Museum Square, part of Sircle Collection
Barri dels Museus
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.6 de 10, Excel·lent, 1.004 opinions
Preu actual: 107 €
taxes i impostos inclosos
2 de nov. - 3 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

AMSTEL 60, Amsterdam, North Holland, 1017AC
Sobre aquest allotjament
Hotel Oscar
Allotjaments similars

Melrose Hotel
Melrose Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
8.0 de 10, Molt bé, 911 opinions
Preu actual: 86 €
taxes i impostos inclosos
2 de nov. - 3 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 75 EUR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 115 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 45 EUR per dia.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 45.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Monopole
Hotel Monopole Amsterdam
Monopole Amsterdam
Monopole Hotel Amsterdam
Hotel Monopole
Hotel Oscar Hotel
Hotel Oscar Amsterdam
Hotel Oscar Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Oscar
Opinions
8,0
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Carrie
19 de set. de 2025
Carrie
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
ILSE
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ILSE
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Reid
Viatge en parella
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reid
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Rachel
Viatge en família
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
Estada de 7 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Suzanne, ATHENS
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Suzanne
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Sheurwayne
Viatge en família
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sheurwayne
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
BaRi
30 de jul. de 2025
BaRi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Carolyn
Viatge en grup
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and friendly hotel but LOUD clubs around
Carolyn
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Henning
24 de jul. de 2025
Henning
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Cindy, Waxhaw
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cindy
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
A
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Brian
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Trond
Viatge en grup
2 de juny de 2025
Trond
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Adela
Viatge en grup
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adela
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Lora, Chilliwack
Viatge en parella
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lora
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Samantha
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samantha
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Minerva
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Minerva
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Sylvia
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great
Sylvia
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michael, San leandro
8 de maig de 2025
Michael
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Kim
Viatge en parella
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Kim
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kim
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Kolbrún
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kolbrún
Estada de 4 nits (abr. 2025)

















