Hotel Keizershof
Hotel d'estil barroc a Amsterdam
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Keizershof





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 1 dormitori, vistes al jardí, zona enjardinada

Habitació amb dos llits individuals, 1 dormitori, vistes al jardí, zona enjardinada
El més destacat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Armari rober o de rebost
També et pot agradar

W Amsterdam
Centre d'Amsterdam
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 766 opinions
Preu actual: 251 €
taxes i impostos inclosos
20 de nov. - 21 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Keizersgracht 618, Amsterdam, Noord-Holland, 1017ER
Sobre aquest allotjament
Hotel Keizershof
Allotjaments similars

Hotel Nes Amsterdam
Hotel Nes Amsterdam
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
- Serveis per a empreses
9.0 de 10, Fantàstic, 490 opinions
Preu actual: 176 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Keizershof Amsterdam
Keizershof Amsterdam
Keizershof
Keizershof Hotel Amsterdam
Hotel Keizershof Hotel
Hotel Keizershof Amsterdam
Hotel Keizershof Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Keizershof
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Kevin David, Spring Valley
Viatge en parella, Viatge en grup
1 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin David
Estada de 6 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Anke
Viatge en família
14 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anke
Estada de 3 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Marlon
Viatge en parella
10 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marlon
Estada de 3 nits (juny 2022)
6/10, Acceptable
Francois
15 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No toilet in the room. Surprising for this price!
Francois
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
16 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Gail
Viatge en grup
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Girly fun
Gail
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Iggy
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Iggy
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Sandra
18 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandra
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Dr
Viatge en família
13 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dr
Estada de 4 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Jeremy
15 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel in good area.
Jeremy
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Tamio
7 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tamio
Estada de 4 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Richard
25 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Definitely the king's house
Richard
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Barbara
5 de set. de 2018
Barbara
Estada de 3 nits (set. 2018)
8/10, Bo
MARIA ELENA
24 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIA ELENA
Estada de 5 nits (ag. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
15 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Luciano
2 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciano
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
André
26 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2018)













