Hotel Fine Harmony
Hotel amb un bar i a prop de l'atractiu següent: Plaça Dam
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fine Harmony





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 95 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(20 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,4 sobre 10
Molt bo
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, sense finestres

Habitació doble, sense finestres
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

W Amsterdam
Centre d'Amsterdam
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 768 opinions
Preu actual: 251 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Prins Hendrikkade 120, Amsterdam, 1011 AM
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Old Quarter
Hotel Old Quarter
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Bar
7.8 de 10, Bé, 1.002 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 55 EUR per vehicle (només l'anada, 6 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Fine Harmony
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Julie, ABBOTSFORD
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie
Estada de 3 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Mark
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Mark
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
AHMAD
Viatge en família
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AHMAD
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Megan
13 d’oct. de 2025
Megan
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Costel
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Costel
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
IGOR ALEJANDRO BARRERA
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
IGOR ALEJANDRO BARRERA
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Bev, kamloops
24 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bev
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Elizabeth
20 de set. de 2025
Elizabeth
Estada de 5 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Sandra
20 de set. de 2025
Sandra
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Deborah
Viatge en parella
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Deborah
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Alyssa
31 d’ag. de 2025
Alyssa
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
José
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
José
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
SHUAI
16 d’ag. de 2025
SHUAI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nancy
Viatge en família
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nancy
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Sujeet
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sujeet
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos A
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos A
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
SUNGWOOK
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

SUNGWOOK
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Carina
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carina
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Melissa
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice little hotel
Melissa
Estada de 3 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Jessica
17 de jul. de 2025
Jessica
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Andreas
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ishwar
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ishwar
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jung Hui
Viatge en família
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jung Hui
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tracy
Viatge en parella
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tracy
Estada d’1 nit (juny 2025)

















