Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Hotel a Hoofddorp amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Galeria de fotos de l’allotjament Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 74 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 12 de 12 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni i sofà llit, cantonada

Habitació, 1 llit de matrimoni i sofà llit, cantonada
8,0 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni

Habitació, 1 llit de matrimoni
9,0 sobre 10
Fantàstic
(99 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,8 sobre 10
Excel·lent
(54 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni, accessible, no fumadors

Habitació, 1 llit de matrimoni, accessible, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Queen Corner Room With Sofa Bed

Queen Corner Room With Sofa Bed
Carregar totes les fotos de: Queen Room

Queen Room
Carregar totes les fotos de: Accessible Queen Room

Accessible Queen Room
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Junior Suite

Junior Suite
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 1 llit de matrimoni (Connecting Rooms)

Habitació familiar, 1 llit de matrimoni (Connecting Rooms)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Queen Or Twin Room

Queen Or Twin Room
Carregar totes les fotos de: Family Connecting Room

Family Connecting Room
També et pot agradar

Max Brown Hotel Canal District, part of Sircle Collection
Centre d'Amsterdam
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Bar
8.6 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 132 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Neptunusstraat 1, Hoofddorp, 2132 JA
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Intercityhotel Amsterdam Schiphol Airport
Intercityhotel Amsterdam Schiphol Airport
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.082 opinions
Preu actual: 77 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 150 EUR per allotjament i per estada
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 6.29 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 22.50 EUR per dia.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 25 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: CleanStay (Hilton).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hampton Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Hampton Hilton Hotel Amsterdam Airport Schiphol
Hampton Hilton Amsterdam Airport Schiphol Hotel Hoofddorp
Hampton Hilton Amsterdam Airport Schiphol Hotel
Hampton Hilton Amsterdam Airport Schiphol Hoofddorp
Hampton Hilton Amsterdam Schi
Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol Hotel
Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol Hoofddorp
Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol Hotel Hoofddorp
Preguntes freqüents
Opinions: Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Pamela, MIAMI
Viatge de negocis, Viatge en grup
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pamela
Estada de 5 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Samuel
Viatge en parella
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuki
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Yuki
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
David
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
David
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Naomi
Viatge en família
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naomi
Estada de 4 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Bruce
Viatge en parella
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruce
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Yvonne
22 d’oct. de 2025
Yvonne
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Joanne
Viatge en família
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanne
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Tracy
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tracy
Estada de 3 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Alexander
Viatge en parella
16 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Theresa
Viatge en parella
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Theresa
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Daljeet
Viatge en parella
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Daljeet
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sulan
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sulan
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Sherrill
11 d’oct. de 2025
Sherrill
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Karlene, Cutler Bay
Viatge en família
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karlene
Estada de 2 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
charles
Viatge en parella
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
charles
Estada de 3 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Markus
3 d’oct. de 2025
Markus
Estada de 2 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Efose
29 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Efose
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Simon
28 de set. de 2025
Simon
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Harry
Viatge en grup
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harry
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Suren
Viatge en parella
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suren
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Marsha, Gig Harbor
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marsha
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Myrna
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Myrna
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Nalini
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nalini
Estada de 5 nits (set. 2025)

















