Floris Hotel
Hotel amb un bar i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Heineken Experience
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Floris Hotel





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Llits addicionals
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG
Amsterdam Est
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 709 opinions
Preu actual: 127 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hemonystraat 7, Amsterdam, 1074 BK
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Hermitage Amsterdam
Hotel Hermitage Amsterdam
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
- Servei d’habitacions
- Servei de neteja
7.0 de 10, Bé, 440 opinions
Preu actual: 120 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 8.50 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
The credit card used to book the reservation must be presented at the time of check-in. The cardholder must also be present at check-in for pre-paid reservations. Customers who plan to pay for other guests' stay must contact the property in advance to provide documentation for authorization.
Luggage assistance can be provided (based on availability) for an additional fee.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 5 anys
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Floris Amsterdam
Floris Hotel
Floris Hotel Amsterdam
Floris Hotel Hotel
Floris Hotel Amsterdam
Floris Hotel Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Floris Hotel
Opinions
6,4
7,2/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
1 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
31 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Shafiq, Malaysia
8 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good location
Shafiq
Estada de 3 nits (set. 2018)
4/10, Deficient
Clare, Manchester
10 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Terrible value for money
Clare
Estada de 2 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Jenni
4 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Basic room, nice staff
Jenni
Estada d’1 nit (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Camila
22 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Atendeu a necessidade
Camila
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Giancarlo
17 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giancarlo
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Ok valuta for pengene
Viatger verificat
8/10, Bo
Alicia
27 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alicia
4/10, Deficient
Karen
22 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
good location hotel not good
Karen
4/10, Deficient
R, London
10 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Poor value annexe to another hotel
R
Estada de 2 nits (febr. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
3 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Frío
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Maria F
25 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bueno. Chek in en otro hotel!
Maria F
Estada de 3 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
disnita, knokke
26 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel close to metro and tram stations
disnita
Estada de 2 nits (des. 2017)
4/10, Deficient
Arie, Groningen
11 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
matig
Arie
Estada d’1 nit (des. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Jetteke
19 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Jetteke
Estada d’1 nit (nov. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Camera sporca
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2017)
4/10, Deficient
G&GS, Adria
16 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fascinoso ma rumoroso
G&GS
Estada de 4 nits (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Bom mas pequeno demais.
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja
Immer ein Handtuch dabei haben... ;-)
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
marianne
14 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très cool.
marianne
Estada de 2 nits (nov. 2017)
4/10, Deficient
Sarah
9 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 3 nits (oct. 2017)
6/10, Acceptable
sam, uk
6 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
sam
Estada d’1 nit (nov. 2017)