Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest
Hotel als afores amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 66 €
taxes i impostos inclosos
14 de des. - 15 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 2 llits individuals

Habitació Comfort, 2 llits individuals
8,6 sobre 10
Excel·lent
(16 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Cafetera exprés
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran
7,0 sobre 10
Bé
(24 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Cafetera exprés
Servei de neteja diari
Escriptori
També et pot agradar

Corendon Amsterdam Schiphol Airport, a Tribute Portfolio Hotel
Badhoevedorp
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.969 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
15 de des. - 16 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hendrikje Stoffelstraat 60, Amsterdam, 1058GC
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bastion Hotel Amsterdam Noord
Bastion Hotel Amsterdam Noord
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.4 de 10, Bé, 1.000 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
14 de des. - 15 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Bastion Amsterdam/Centrum-Zuidwest
Bastion Amsterdam/Centrum-Zuidwest Hotel
Bastion Hotel Amsterdam/Centrum-Zuidwest
Bastion Hotel Amsterdam/Centrum-Zuidwest Amsterdam
Hotel Bastion Amsterdam/Centrum-Zuidwest
Bastion Amsterdam/Centrum Zuidwest Hotel Amsterdam
Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest
Bastion Hotel Zuidwest
Bastion Amsterdam Zuidwest
Bastion Zuidwest
Bastion Hotel Amsterdam
Bastion Amsterdam Zuidwest
Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest Hotel
Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest Amsterdam
Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest
Opinions
7,4
Bo
7,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
7 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada de 2 nits (des. 2025)
8/10, Bo
Yacine
Viatge en parella
23 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yacine
Estada de 3 nits (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Ruba
19 de nov. de 2025
Ruba
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Anja
Viatge en parella, Viatge de negocis
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anja
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Sanchez
Viatge en parella
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sanchez
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Cons
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cons
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
John
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
John
Estada de 3 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
YUSUKE
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


YUSUKE
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Paul
Viatge en grup
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 4 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Souliya
Viatge en parella
14 d’oct. de 2025
Souliya
Estada de 4 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Max
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Max
Estada de 3 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
KUNIKO
Viatge en família
7 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
KUNIKO
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Mehdi
Viatge en parella
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mehdi
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Peter
2 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Peter
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Joanne
Viatge en parella
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanne
Estada de 8 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
Viatge en parella
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Marc
29 de set. de 2025
Marc
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmed
28 de set. de 2025
Ahmed
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kylie
Viatge en família
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kylie
Estada de 3 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Ryoichi
17 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryoichi
Estada de 3 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Reyhan
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Reyhan
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Hajar
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hajar
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Isabella
Viatge en família
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Isabella
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Eli-Beate Angell
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Greit hotell
Eli-Beate Angell
Estada de 3 nits (ag. 2025)

















