Finn
Hotel que admet animals de companyia a Almere amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament Finn





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Sala d'estar
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Sala d'estar
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Sala d'estar
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Per cable
Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Koopmanstraat 3, Almere, 1315 HD
Sobre aquest allotjament
Finn
Allotjaments similars

Hajé Waterlodge en hotel ark de Aalscholver
Hajé Waterlodge en hotel ark de Aalscholver
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 236 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 7.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 12.50 EUR.
- Càrrec per entrada tardana: 12.50 EUR, per les entrades entre les 11:30 i les 15:00.
- Càrrec per l'ús del bressol: 12.5 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Finn Almere
Hotel Finn
Finn Almere
FINN Hotel Almere
FINN Hotel
FINN Hotel
FINN Almere
FINN Hotel Almere
Preguntes freqüents
Opinions: Finn
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
8 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Jan
14 de juny de 2022
Jan
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Vasiliki Sophia
Viatge en família
31 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Price for Value
Vasiliki Sophia
Estada de 2 nits (oct. 2021)
2/10, Horrible
Sami
17 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sami
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Luca
Viatge de negocis
19 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luca
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Barbara
Viatge en família
24 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top verblijf gehad! Aanrader!
Barbara
Estada de 4 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Cor
Viatge en família
1 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cor
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Carlos Fernando
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Carlos Fernando
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Norbert
Viatge en família
22 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Norbert
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
David, Langenhagen
Viatge en parella
27 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Shu-Chieh
17 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shu-Chieh
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Rasmus
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rasmus
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
2 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
David
1 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Finn overall good but be warned about street noise
David
Estada de 2 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
SUPATTARIDA
30 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUPATTARIDA
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Caroline
30 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabulous hotel in a great location
Caroline
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
26 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Maria
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada de 2 nits (abr. 2019)
