Hotel My Way Zürich Wallisellen
Hotel a Wallisellen amb un centre de negocis obert les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel My Way Zürich Wallisellen





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica, 1 llit doble (self check-in)

Habitació individual clàssica, 1 llit doble (self check-in)
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica, 1 llit de matrimoni (self check-in)

Habitació doble clàssica, 1 llit de matrimoni (self check-in)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni (self check-in)

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni (self check-in)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bahnhofstrasse 6, Wallisellen, Zürich, 8304
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Belair
Hotel Belair
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 250 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 5 i 35 CHF per adult, i entre 5 i 35 CHF per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20.00 CHF per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 25 CHF per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 30.0 CHF per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 80.0 CHF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals o aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit o de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel My Way Wallisellen
My Way Wallisellen
My Way
My Way Zurich Wallisellen
Hotel My Way Zürich Wallisellen Hotel
Hotel My Way Zürich Wallisellen Wallisellen
Hotel My Way Zürich Wallisellen Hotel Wallisellen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel My Way Zürich Wallisellen
Opinions
8,6
Excel·lent
9,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
adela
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
adela
Estada de 6 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Rahwa
Viatge en grup
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rahwa
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Marie Salomé Ambah
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie Salomé Ambah
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Saira
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Saira
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Nagua Paola
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nagua Paola
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Carolin
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolin
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
2 de gen. de 2025
Christian
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicholas
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Nagua Paola
Viatge en família
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nagua Paola
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Angela
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Praktisch und für Fans von digitalem Check in gut
Angela
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
gepflegtes Hotel, grosses, sauberes Zimmer
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
moris, Lake Worth
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
moris
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Jerome
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
sans humains l accueil est juste plus long
Jerome
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jonathon
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathon
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mell
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mell
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Fiona
2 d’oct. de 2024
Fiona
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Anniek
Viatge en parella
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anniek
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rosaline
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosaline
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
emilio
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
emilio
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
David
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
David
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Siva
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Siva
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Julie
Viatge en parella
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeffrey Junior
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffrey Junior
Estada d’1 nit (set. 2024)