Hotel Felix
Hotel a Zuric i a poca distància a peu de l'atractiu següent: ETH Zurich
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Felix





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard (1 Single Bed)

Habitació individual estàndard (1 Single Bed)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2020
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (Plus)

Habitació amb dos llits individuals (Plus)
8,0 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Pati
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2020
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Loft (Felix)

Loft (Felix)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó o pati moblats
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2020
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2020
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2020
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació individual (Tiny)

Habitació individual (Tiny)
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2020
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Zaehringerstrasse 25, Zürich, ZH, 8001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Scheuble
Hotel Scheuble
- S’admeten animals
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
- Serveis per a empreses
9.0 de 10, Fantàstic, 1.209 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 25 CHF per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 50 CHF per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 30 CHF per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 60.0 CHF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Basilea Swiss Quality
Hotel Basilea
Basilea Swiss Quality Hotel Zurich
Basilea Swiss Quality Zurich
Hotel Basilea Swiss Quality
Basilea Zürich
Basilea Swiss Quality Hotel
Hotel Felix Hotel
Hotel Felix Zürich
Hotel Basilea Zürich
Hotel Felix Hotel Zürich
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Felix
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de juny de 2025
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MIHO
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MIHO
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MIHO
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MIHO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge de negocis
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JOSH
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSH
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Gaurav
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gaurav
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
L
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
L
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lesley, Long Marston
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lesley
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Uwe
Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Uwe
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
HIROKO
6 de març de 2025
HIROKO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jennifer
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nader
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nader
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eva
Viatge de negocis
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Klein aber Fein
Eva
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Farzad
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Farzad
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nivaldo Dutra Amorim
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nivaldo Dutra Amorim
Estada de 4 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
zuleyha
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
zuleyha
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ann-Christin
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ann-Christin
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
John
19 de des. de 2024
John
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jonathan
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
David, Nashua
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Carsten
25 d’oct. de 2024
Carsten
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Trevor
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel in Zurich
Trevor
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
John
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hao
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hao
Estada d’1 nit (oct. 2024)