Bristol Hotel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Bahnhofstrasse
Galeria de fotos de l’allotjament Bristol Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(20 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,8 sobre 10
Excel·lent
(61 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,0 sobre 10
Fantàstic
(32 opinions)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
8,8 sobre 10
Excel·lent
(30 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior

Habitació quàdruple superior
9,8 sobre 10
Magnífic
(14 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(31 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
També et pot agradar

harry’s home Zürich-Wallisellen
Wallisellen
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 324 opinions
Preu actual: 137 €
taxes i impostos inclosos
18 de nov. - 19 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Stampfenbachstrasse 34, Zürich, ZH, 8006
Sobre aquest allotjament
Bristol Hotel
Allotjaments similars

hotel marta
hotel marta
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 252 opinions
Preu actual: 170 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 10 CHF per adult i 10 CHF per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 20 CHF per dia (a 450 m).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 80 CHF.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Bristol Hotel Zurich
Bristol Zurich
Bristol Hotel Zürich
Bristol Zürich
Bristol Hotel Hotel
Bristol Hotel Zürich
Bristol Hotel Hotel Zürich
Preguntes freqüents
Opinions: Bristol Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
GLENN
15 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
GLENN
Estada d’1 nit (nov. 2025)
2/10, Horrible
Alejandro
Viatge en família
13 de nov. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Diane
12 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diane
Estada d’1 nit (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Chiba
12 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Chiba
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
William, phoenix
Viatge en parella
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Malcolm
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Malcolm
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Jonny
Viatge en família amb nens petits
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonny
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Margaret
Viatge en família
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Margaret
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Paul
25 d’oct. de 2025
Paul
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
nicole
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
nicole
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Yvonne
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yvonne
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Vineeth Kurian
Viatge en família amb nens petits
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vineeth Kurian
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomonori, Akogun, Kamigori-cho
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomonori
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Keisuke
11 d’oct. de 2025
Keisuke
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jasmin
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jasmin
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Wai kwan
Viatge en grup
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai kwan
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Patrick
9 d’oct. de 2025
Patrick
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Cynthia
Viatge en família
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cynthia
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Vivian
Viatge en família
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vivian
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Richard
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Zsofia
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zsofia
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Kim
Viatge en família
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kim
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Stuart
Viatge en parella
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stuart
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en parella, Viatge en família
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 4 nits (set. 2025)

















