Hotel Waldmühle
Refugi d'esquí a la muntanya amb servei complet de spa i amb restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Waldmühle





Serveis populars
El preu actual és de 93 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Sala d'estar independent
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitació triple clàssica
El més destacat
Sala d'estar independent
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lubenbachstraße 2, Zella-Mehlis, 98544
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Wagners Sporthotel Oberhof
Wagners Sporthotel Oberhof
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 58 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 19.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Waldmühle Zella-Mehlis
Waldmühle Zella-Mehlis
Waldmühle
Hotel Waldmühle Hotel
Hotel Waldmühle Zella-Mehlis
Hotel Waldmühle Hotel Zella-Mehlis
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Waldmühle
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
4 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Mike
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mike
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Ingo
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ingo
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Andre
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andre
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Marek
17 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Świetnie!
Marek
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
SuJin
3 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SuJin
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Martin
15 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angenehmer Aufenthalt
Martin
Estada de 2 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
Klaus
6 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Klaus
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Landelijk
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Lars
12 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
6/10, Acceptable
JEAN-FRANCOIS
6 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
JEAN-FRANCOIS
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació