Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament AC Hotel Zaragoza Los Enlaces by Marriott





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
AC Hotel Zaragoza Los Enlaces by Marriott és a Oliver, a Saragossa. A més d'apreciar la bellesa natural de la regió a Galacho de Juslibol i a Canal Imperial d'Aragó, també pots visitar Sala Municipal d'Art Jove i Teatre Arbolé, imprescindibles per als aficionats a la cultura. També val la pena visitar Acuario de Zaragoza i Parc d'atraccions de Saragossa.

Calle Pilar Miro, 1, Zaragoza, Zaragoza, 50012
Què hi ha als voltants
- Parc Grande José Antonio Labordeta - 4 minuts en cotxe - 3.2 km
- Estadi La Romareda - 4 minuts en cotxe - 2.8 km
- Palau de l'Aljaferia - 5 minuts en cotxe - 3.1 km
- Basílica de la Mare de Déu del Pilar - 7 minuts en cotxe - 4.8 km
- Plaça de Nuestra Señora del Pilar - 7 minuts en cotxe - 4.8 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- McDonald's - 3 minuts a peu
- La Ultramarina - 5 minuts a peu
- La Parrilla - 8 minuts a peu
- Bar Cinco Villas - 2 minuts a peu
- El Rincón del Oliver - 6 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
AC Hotel Zaragoza Los Enlaces by Marriott
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 33.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
AC Hotel Los Enlaces Marriott
AC Hotel Zaragoza
AC Hotel Zaragoza Los Enlaces Marriott
AC Marriott Zaragoza
AC Zaragoza
AC Zaragoza Los Enlaces Marriott
Enlaces Zaragoza
Los Enlaces Zaragoza
Marriott Zaragoza
Zaragoza Los Enlaces
AC Los Enlaces Marriott
AC Hotel Zaragoza Los Enlaces by Marriott Hotel
AC Hotel Zaragoza Los Enlaces by Marriott Zaragoza
AC Hotel Zaragoza Los Enlaces by Marriott Hotel Zaragoza
Preguntes freqüents
Opinions: AC Hotel Zaragoza Los Enlaces by Marriott
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Joanne
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Joanne
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Falta de transparencia
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Antonio
18 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Antonio
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Natalia
2 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Detalles en el baño de jabones y demas articulos
Natalia
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Carlos
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
En general buen sitio.
Carlos
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Tomokazu
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomokazu
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
CARLOS
8 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CARLOS
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Rodolfo Reis
7 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ok
Rodolfo Reis
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Carlos
1 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Jelena
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jelena
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
keith
29 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
keith
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
angela
23 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
angela
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Jose Ignacio
16 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen descanso
Jose Ignacio
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
6/10, Acceptable
Francisco
10 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Servicios escasos y sin nada en los alrededores.
Francisco
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)
8/10, Bo
Juan Pedro
2 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Pedro
10/10, Excel·lent
Brian
5 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brian
Estada de 4 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Peter
26 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel, not such a nice area.
Peter
8/10, Bo
josefina
28 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
josefina
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Antonio
21 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada de 2 nits (oct. 2017)