AC Hotel Zamora by Marriott
Hotel a Zamora amb un gimnàs obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament AC Hotel Zamora by Marriott





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 79 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Principe de Asturias, 43, Zamora, Zamora, 49029
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Zenit Dos Infantas
Hotel Zenit Dos Infantas
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 365 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15.40 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 13.20 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 38.5 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Núm. d'identificació fiscal: H-164
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
AC Hotel Zamora
AC Hotel Zamora Marriott
AC Marriott Zamora
AC Zamora
AC Zamora Hotel
AC Zamora Marriott
Hotel AC Marriott Zamora
Hotel AC Zamora
Zamora AC
Ac Zamora By Marriott Zamora
AC Hotel Zamora by Marriott Hotel
AC Hotel Zamora by Marriott Zamora
AC Hotel Zamora by Marriott Hotel Zamora
Preguntes freqüents
Opinions: AC Hotel Zamora by Marriott
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
jose
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
jose
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Belen
Viatge en parella
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Belen
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aranzazu
Viatge en parella
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aranzazu
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A highly recommended hotel.
Jonathan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Carlos
31 de gen. de 2025
Carlos
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Jeronimo
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeronimo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeronimo
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeronimo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
José María
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José María
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Conforto
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Manuel Angel
Viatge de negocis
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Errores de servicio al cliente
Manuel Angel
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
JULIO ANTONIO
Viatge en grup
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JULIO ANTONIO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Lee
Viatge en parella
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lee
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Juan
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
MERCIER
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour agréable
MERCIER
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
FRANCISCO J
Viatge de negocis
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FRANCISCO J
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Juan Luis
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Juan Luis
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Eric R.
30 d’oct. de 2024
Eric R.
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Maria
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Valentin
Viatge en grup
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Regular
Valentin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets