Hotel 9
Hotel a Zagreb amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel 9





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 112 €
taxes i impostos inclosos
15 de nov. - 16 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació de disseny

Habitació de disseny
9,8 sobre 10
Magnífic
(41 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenija Marina Držica 9, Zagreb, 10000
Sobre aquest allotjament
Hotel 9
Allotjaments similars

Hotel Garden
Hotel Garden
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 418 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 47 EUR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament vigilat sense assistència: 10 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 10 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel 9 Zagreb
9 Zagreb
Hotel 9 Hotel
Hotel 9 Zagreb
Hotel 9 Hotel Zagreb
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel 9
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Debbie
Viatge en parella
23 d’oct. de 2025
Debbie
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Zoran
Viatge en parella
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zoran
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Javier, San Pedro
Viatge en parella
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Javier
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Gordana
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gordana
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
Viatge en parella
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en parella
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
Viatge en parella
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Thompson
Viatge en parella
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thompson
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
Viatge en parella
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshida
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshida
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Caroline
Viatge en parella
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Caroline
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Mirko
Viatge en parella
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mirko
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Oi Leng
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oi Leng
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Sylwia
14 de set. de 2025
Sylwia
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Pui Wah Ada
Viatge en grup
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pui Wah Ada
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en grup
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
??
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
??
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mario, Graz
Viatge en parella
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul, WINTER PARK
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Paul
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sanja
6 d’ag. de 2025
Sanja
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
John
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Pedro
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose Pedro
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
joao carlos
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
joao carlos
Estada de 2 nits (jul. 2025)








