Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bed and Breakfast Sky





Serveis populars
El preu actual és de 125 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble panoràmica

Habitació doble panoràmica
9,4 sobre 10
Magnífic
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
També et pot agradar

Sheraton Zagreb Hotel
Donji Grad
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 102 €
taxes i impostos inclosos
23 d’ag. - 24 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3 Trg bana Josipa Jelacica, Zagreb, Grad Zagreb, 10000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Dubrovnik
Hotel Dubrovnik
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.008 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.86 EUR per persona i per nit per adult, i 0.93 EUR per nit per client d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 25 EUR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 20 EUR per dia (a 350 m i obert les 24 hores).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Bed and Breakfast Sky Hotel
Bed and Breakfast Sky Zagreb
Bed and Breakfast Sky Hotel Zagreb
Preguntes freqüents
Opinions: Bed and Breakfast Sky
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Cheri, Saint Paul
Viatge en família
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheri
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Valerie, Victoria
Viatge en parella
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valerie
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Melanie
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melanie
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
MELANY
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MELANY
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
sandra
Viatge en parella
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sandra
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
sandra
Viatge en parella
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sandra
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
HRVOJE
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great
HRVOJE
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Encaren
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Encaren
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
RICCARDO
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parcheggio esoso
RICCARDO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MARJORIE
Viatge en parella
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARJORIE
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
XIMENA
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
XIMENA
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Maurício
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maurício
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Henrik
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrik
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Gerard, AMSTERDAM
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerard
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Meadina
Viatge en família
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Meadina
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Emin
Viatge en família
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emin
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
DANIELA
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
DANIELA
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
misun
Viatge en grup
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
misun
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Teryn
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Teryn
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jason
Viatge amb animals de companyia
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada de 2 nits (set. 2024)