Logis Hôtel Restaurant Relais de la Mothe
Hotel a Yzeures-sur-Creuse amb un casino i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Logis Hôtel Restaurant Relais de la Mothe





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 96 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1, Place du 11 Novembre, Yzeures-sur-Creuse, Indre-et-Loire, 37290
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Au Clos Paillé La Roche-Posay
Au Clos Paillé La Roche-Posay
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 103 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Cal reservar els horaris del lloc de sortida al camp de golf i els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Restaurant Relais Mothe Yzeures-sur-Creuse
Hôtel Restaurant Relais Mothe
Restaurant Relais Mothe Yzeures-sur-Creuse
Restaurant Relais Mothe
Logis Restaurant Relais Mothe
Logis Hôtel Relais de la Mothe
Hôtel Restaurant Relais de la Mothe
Logis Hôtel Restaurant Relais de la Mothe Hotel
Logis Hôtel Restaurant Relais de la Mothe Yzeures-sur-Creuse
Preguntes freqüents
Opinions: Logis Hôtel Restaurant Relais de la Mothe
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ste HOFFMANN GROUP
Viatge de negocis
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ste HOFFMANN GROUP
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
vincent
27 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellente adresse
vincent
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
JOEL
21 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOEL
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Jacques
21 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très agréable
Jacques
Estada de 4 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
charlie
Viatge de negocis
5 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
charlie
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
GISÈLE
25 de març de 2023
GISÈLE
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Yann
8 de gen. de 2023
Yann
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Claude
Viatge en família
22 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
A améliorer
Claude
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Arthur
20 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Arthur
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge en família
20 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien.
Christian
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
loic
17 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
loic
Estada de 3 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
MARIE FRANCE
26 de des. de 2019
MARIE FRANCE
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
herve
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Comme a la maison
herve
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Xavier
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Formidable
Xavier
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
bruno
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bruno
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Raymonde
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Halte très agréable
Raymonde
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Liliane
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liliane
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Paulina
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulina
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
xavier
13 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
xavier
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
bruno
15 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bruno
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Flavio
6 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel maravilhoso
Flavio
Estada d’1 nit (oct. 2018)