Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Cheval Blanc





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 147 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, bany privat

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, bany privat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 dormitori, bany privat

Habitació doble estàndard, 1 dormitori, bany privat
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 place du Cheval Blanc, Yvoy-le-Marron, Loir-et-Cher, 41600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hostellerie du Château les muids
Hostellerie du Château les muids
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 61 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Cheval Blanc Yvoy-le-Marron
Cheval Blanc Yvoy-le-Marron
Hotel Le Cheval Blanc Hotel
Hotel Le Cheval Blanc Yvoy-le-Marron
Hotel Le Cheval Blanc Hotel Yvoy-le-Marron
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Le Cheval Blanc
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
DIDIER
17 d’ag. de 2024
DIDIER
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
John
25 d’ag. de 2023
John
Estada d’1 nit (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Michaëla
13 d’ag. de 2023
Michaëla
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
erik
6 d’ag. de 2023
erik
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
joel
6 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
joel
Estada d’1 nit (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Jean Paul
Viatge de negocis
5 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Chambre N 12
Jean Paul
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Jacques
4 de set. de 2022
Jacques
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Videbæk
18 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Videbæk
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Gilles Jean
Viatge en parella
16 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilles Jean
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
marie-france
6 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
marie-france
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Richard
15 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Traditional Logi with excellent restaurant
Richard
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Lynn
24 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lynn
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
alain
Viatge en família
13 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
arfait
alain
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Jose
17 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tranquillité
Jose
Estada de 2 nits (jul. 2020)
6/10, Acceptable
georges
11 de nov. de 2019
georges
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
João
24 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo nota 10
João
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Kevin, Buckinghamshire
4 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Small Hotel in Beautiful Countryside
Kevin
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Wood, Houston, Texas
20 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wood
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Anne, Wépion Belgique
3 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Ed
22 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Old hotel updated
Ed
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superbe
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
Lenny and Wendy, Chertsey UK
7 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Homely comfortable hotel
Lenny and Wendy
Estada d’1 nit (oct. 2017)