Amfitrió particular
Utopia Naeba
Hotel a Yuzawa, a la vora del riu i amb un restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Utopia Naeba





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple tradicional

Habitació quàdruple tradicional
El més destacat
Llar de foc
Calefacció
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Escriptori
Servei de neteja diari
Un bany per a nadons
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, bany privat

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, bany privat
El més destacat
Llar de foc
Calefacció
Televisor LCD
Renovació: 2016
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

184-5 Mikuni, Yuzawa Naeba, Yuzawa, Niigata, 949-6212
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL ST.MORITZ
HOTEL ST.MORITZ
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Serveis de bugaderia
4.8 de 10, 3 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1000 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 500 JPY.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 700 JPY.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes al recàrrec següent: 5 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Utopia Naeba Hotel Yuzawa
Utopia Naeba Hotel
Utopia Naeba Yuzawa
Utopia Naeba Hotel
Utopia Naeba Yuzawa
Utopia Naeba Hotel Yuzawa
Preguntes freqüents
Opinions: Utopia Naeba
Opinions
6,8
7,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
4,8/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Hiraku
15 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiraku
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
NAOKI
Viatge en grup
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
やっぱりユートピア、最高!Thanks!
NAOKI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good room




Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
shoichi
4 de gen. de 2025
shoichi
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
大貴
12 de febr. de 2024
大貴
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Takahiro
3 de gen. de 2024
Takahiro
Estada de 2 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
??
23 de març de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
MASAHITO
9 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
MASAHITO
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família
9 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (febr. 2023)
2/10, Horrible
shinto
23 de gen. de 2023
shinto
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Davaatseren
22 de març de 2022
Davaatseren
Estada d’1 nit (març 2022)
2/10, Horrible
lin seimei
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
11 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
lin seimei
Estada d’1 nit (gen. 2022)
6/10, Acceptable
Daisuke
Viatge de negocis
30 de març de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
部屋に関して
Daisuke
Estada de 2 nits (març 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
23 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
いろいろな気配りありでしたが
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
19 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
少し残念。でも概ね好感触。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Naoki
Viatge en grup
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Naoki
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
15 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
13 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
13 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
kazuhiro
Viatge en família
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
kazuhiro
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Seiichiro
5 de gen. de 2020
Seiichiro
Estada de 2 nits (des. 2019)