Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mitsui Bekkan





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 52 €
25 d’ag. - 26 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, bany compartit (Japanese Style, Run of House)

Habitació bàsica, bany compartit (Japanese Style, Run of House)
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-15-55, Kaike Onsen, Yonago, Tottori, 683-0001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Tottori Daisen Resort & Spa
Mercure Tottori Daisen Resort & Spa
- Tot inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 192 opinions
Preu actual: 50 €
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés a les aigües termals o accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Mitsui Bekkan Ryokan
Mitsui Bekkan Yonago
Mitsui Bekkan Ryokan Yonago
Preguntes freqüents
Opinions: Mitsui Bekkan
Opinions
7,8
Bo
6,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
??
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ada
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ada
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ichii
Viatge en grup
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ichii
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
KENJI
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
KENJI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
TOMOHISA
15 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
TOMOHISA
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
OSAMU
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
泉質が最高の老舗旅館!
OSAMU
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Kazuyuki
Viatge en parella
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuyuki
Estada d’1 nit (abr. 2024)
4/10, Deficient
?
21 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
KEIKO
Viatge en grup
26 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
KEIKO
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
YOSHITAKA
14 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOSHITAKA
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Masakazu
Viatge en família
4 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masakazu
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Nanpei
Viatge de negocis
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nanpei
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
JUNKO
26 de maig de 2023
JUNKO
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
tomo
12 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
tomo
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
naoki
8 de febr. de 2022
naoki
Estada de 13 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
TAKUYA
Viatge de negocis
21 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAKUYA
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適でした。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)