Real King Residence
Hotel a Yomra amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Real King Residence





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
16 de des. - 17 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament de luxe, 2 dormitoris

Apartament de luxe, 2 dormitoris
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina
Frigorífic
Televisor LCD
Rentadora
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe, 3 dormitoris

Apartament Deluxe, 3 dormitoris
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Rentadora
Bany privat
Un assecador de cabells
Habitació clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Rentadora
Un assecador de cabells
2 Banys
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kaşüstü Mah.1357 Nolu Sok.DışKapıNo:12/C, Yomra, Trabzon, 61100
Sobre aquest allotjament
Real King Residence
Allotjaments similars

SAHİL BUTİK OTEL
SAHİL BUTİK OTEL
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de recepció obert les 24 hores
- Habitacions insonoritzades
7.4 de 10, Bé, 3 opinions
Preu actual: 27 €
taxes i impostos inclosos
16 de des. - 17 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 EUR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 61-1142
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
L’allotjament també es coneix com a
Real King Residence Hotel Yomra
Real King Residence Yomra
Hotel Real King Residence Hotel Yomra
Yomra Real King Residence Hotel Hotel
Hotel Real King Residence Hotel
Real King Residence
Real King Residence Yomra
Real King Hotel Yomra
Real King Residence Hotel Hotel
Real King Residence Hotel Yomra
Real King Residence Hotel Hotel Yomra
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Real King Residence
7,6
Bo
7,8
Neteja
7,8
Ubicació
8,0
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
5 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (set. 2021)
2/10, Horrible
Halit
Viatge en família
19 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Berbat ve rezil
Halit
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Yusuf
Viatge en família
28 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yusuf
Estada d’1 nit (ag. 2021)
4/10, Deficient
Duygu
Viatge en família
15 de jul. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Duygu
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Raghdah T abdulsamad
Viatge en família
2 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ms raghdah
Raghdah T abdulsamad
Estada de 4 nits (juny 2021)
2/10, Horrible
Aljulanda
2 de jul. de 2021
Aljulanda
Estada de 2 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Deniz
Viatge en família
1 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deniz
Estada d’1 nit (juny 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
24 de juny de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
MUHAMMET NUMAN
Viatge en família
18 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MUHAMMET NUMAN
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
özlem
Viatge en família
13 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A nice stay at Real King Residence Hotel
özlem
Estada de 5 nits (maig 2021)
8/10, Bo
nabil
Viatge en família
13 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nabil
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
chantal
Viatge en família
9 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chantal
Estada d’1 nit (jul. 2020)
2/10, Horrible
nejla
21 de febr. de 2020
nejla
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
DOGAN
Viatge de negocis
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DOGAN
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Nazim
27 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Gayet güzeldi
Nazim
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Hamoud
9 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hamoud
Estada d’1 nit (oct. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de set. de 2017
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
تقييمي للفندق ٣نجوم
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Abdulaziz
2 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
فندق عائلي
Abdulaziz
Estada de 4 nits (ag. 2017)
4/10, Deficient
NASSER
24 de jul. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NASSER
Estada de 3 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Reema
14 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reema
Estada d’1 nit (jul. 2017)
4/10, Deficient
Özgür
3 de jul. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Özgür
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
VIRGINIA
30 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VIRGINIA
Estada d’1 nit (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Süper, Kolay bulunan bir otel
26 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Süper
Süper
Estada d’1 nit (juny 2017)








