Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Alesha Suite





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 112 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, 2 dormitoris, vistes al mar

Suite Deluxe, 2 dormitoris, vistes al mar
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
2 Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe, 2 dormitoris, vistes a la ciutat

Suite de luxe, 2 dormitoris, vistes a la ciutat
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite de luxe, 1 dormitori, vistes a la ciutat

Estudi en suite de luxe, 1 dormitori, vistes a la ciutat
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
2 dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sancak Mahallesi, Liman Mevki, Yomra, Trabzon, 61250
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Trabzon East by IHG
Holiday Inn Trabzon East by IHG
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 82 opinions
Preu actual: 85 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 2022-61-0211
L’allotjament també es coneix com a
Alesha Suite Hotel Yomra
Alesha Suite Hotel
Alesha Suite Yomra
Alesha Suite Hotel
Alesha Suite Yomra
Alesha Suite Hotel Yomra
Preguntes freqüents
Opinions: Alesha Suite
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Burak
1 de gen. de 2023
Burak
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Tariq
Viatge en família
14 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tariq
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Furkan
Viatge en família
22 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Furkan
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
IBRAHIM
2 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
IBRAHIM
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Teşekkürler...
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Bruno, Ankara
Viatge amb animals de companyia, Viatge en grup
24 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruno
Estada de 2 nits (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Hamdullah
Viatge en família
27 de gen. de 2020
Hamdullah
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Teşekkürler...
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge de negocis
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge de negocis
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
AHMET
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
aile oteli
AHMET
Estada de 2 nits (ag. 2019)
2/10, Horrible
Muhsin
11 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Şikayet
Muhsin
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
haluk faruk
7 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
haluk faruk
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Sevim
12 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Çok güzeldi
Sevim
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Atakan
2 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mükemmel
Atakan
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Hasan
11 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hasan
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
salh
5 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
salh
10/10, Excel·lent
abeer from ksa, ksa
1 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good for relaxation and family
abeer from ksa
Estada d’1 nit (ag. 2017)
2/10, Horrible
Rashid
12 de jul. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació