Rose Hotel Yokohama
Hotel amb 3 restaurants i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Badia de Tòquio
Galeria de fotos de l’allotjament Rose Hotel Yokohama





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 74 €
15 de des. - 16 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
7,4 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, 2 dormitoris, no fumadors

Suite executiva, 2 dormitoris, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite reial, no fumadors

Suite reial, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, no fumadors

Habitació triple estàndard, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(39 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
8,2 sobre 10
Molt bo
(48 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

77 Yamashita-cho, Naka-ku, Yokohama, Kanagawa-ken, 231-0023
Sobre aquest allotjament
Rose Hotel Yokohama
Allotjaments similars

Hotel New Grand
Hotel New Grand
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
9.6 de 10, Excepcional, 1.019 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec per l'ús de la piscina: 3500 JPY per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 4000 JPY per adult i 2200 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 2200 JPY per nit (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
The optional pool fee varies from JPY 2,000 - 3,500 per person, per pool session. The listed optional pool fee applies to guests ages 13 and older for access to the pool 9 AM-7 PM. The pool fee for children ages 6-12 is JPY 1,500 - 2,500. Children ages 0-3 can access at no charge during the stay.
Access to the night pool after 7 PM is available for guests ages 18 and older for JPY 1,400 - 2,700 per person, per pool session.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 17 maig-30 setembre
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-19:00.
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rose Yokohama
Rose Hotel Yokohama
Rose Yokohama
Rose Yokohama Hotel
Yokohama Rose
Yokohama Rose Hotel
Rose Hotel Yokohama Hotel
Rose Hotel Yokohama Yokohama
Rose Hotel Yokohama Hotel Yokohama
Preguntes freqüents
Opinions: Rose Hotel Yokohama
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2025)
6/10, Acceptable
yoshimi
Viatge en família amb nens petits
13 de nov. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
yoshimi
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
Satoko
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Satoko
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
Haruki
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Haruki
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Masayoshi
Viatge en família amb nens petits
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Masayoshi
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
Mitsue
Viatge en família
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mitsue
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Nobuyuki
Viatge en família
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Nobuyuki
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
亜弥
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
亜弥
Estada d’1 nit (oct. 2025)
4/10, Deficient
FUKASAWA
Viatge en família amb nens petits
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
FUKASAWA
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Koshin
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Koshin
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Takami
Viatge en família amb nens petits
25 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takami
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sabrina
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabrina
Estada de 16 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família amb nens petits
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kosuke
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kosuke
Estada de 2 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
YUKA
7 d’oct. de 2025
YUKA
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Tomoko
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tomoko
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
敏也
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
敏也
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
MIKI
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MIKI
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
masashi
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
masashi
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Seiko
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Seiko
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
taku
Viatge en família
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
taku
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Thorsten Thomas
Viatge en família
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thorsten Thomas
Estada de 10 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Mateo
17 de set. de 2025
Mateo
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryu
Viatge en família
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryu
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
HIDEHIKO
Viatge de negocis
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIDEHIKO
Estada d’1 nit (ag. 2025)








