HOTEL RESOL Yokohama Sakuragicho
Hotel a la vora del riu amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL RESOL Yokohama Sakuragicho





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
24 de nov. - 25 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Moderate Semi Double Room

Moderate Semi Double Room
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(11 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Semi Double)

Habitació, no fumadors (Semi Double)
9,4 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Twin Room with River View
Universal Twin Room
Moderate Single Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6-78 Chome Otamachi, Naka-ku, Yokohama, Kanagawa, 231-0011
Sobre aquest allotjament
HOTEL RESOL Yokohama Sakuragicho
Allotjaments similars

APA Hotel & Resort Yokohama Bay Tower
APA Hotel & Resort Yokohama Bay Tower
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 5.025 opinions
Preu actual: 51 €
1 de des. - 2 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1296 JPY per adult i 1296 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL RESOL Sakuragicho
RESOL Yokohama Sakuragicho
RESOL Sakuragicho
Resol Yokohama Sakuragicho
HOTEL RESOL Yokohama Sakuragicho Hotel
HOTEL RESOL Yokohama Sakuragicho Yokohama
HOTEL RESOL Yokohama Sakuragicho Hotel Yokohama
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL RESOL Yokohama Sakuragicho
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
haruna
18 d’oct. de 2025
haruna
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Denisse
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Denisse
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
MIZUE
Viatge en família
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIZUE
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Manuel Savio John
Viatge en parella
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel Savio John
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
FUMITAKE
6 d’ag. de 2025
FUMITAKE
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Keigo
Viatge en grup
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keigo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Hiromi
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Hiromi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Mitsuru
Viatge de negocis
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mitsuru
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
YUKIKO
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUKIKO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
TOMO
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOMO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Masaki, HAMAMATSU
Viatge de negocis
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masaki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Hiroshi
Viatge de negocis
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroshi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chun Ngai
7 de jul. de 2025
Chun Ngai
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Masayuki
2 de jul. de 2025
Masayuki
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
soichiro
2 de jul. de 2025
soichiro
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
soichiro
Viatge de negocis
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
soichiro
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
KAZUNARI, Numdu
29 de juny de 2025
KAZUNARI
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
KOBAYASHI
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KOBAYASHI
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Carolina
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel in Yokohama
Carolina
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ryoko
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryoko
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Nobuya
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nobuya
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
yuki
Viatge de negocis
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yuki
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Miyari
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Miyari
Estada de 2 nits (maig 2025)








