Enoshima Hotel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Enoshima Sea Candle
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Enoshima Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 169 €
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors, vistes parcials a l'oceà

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors, vistes parcials a l'oceà
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Cafetera o tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-3-8 Enoshima, Fujisawa, Kanagawa, 251-0036
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Breath Hotel
Breath Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.8 de 10, Excepcional, 270 opinions
Preu actual: 157 €
1 de jul. - 2 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests under the age of 6 are not permitted in the spa. Per property policy, children under the age of 12 must be accompanied by a guardian of the same gender when visiting the spa.
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 12 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Enoshima Hotel Hotel
Enoshima Hotel Fujisawa
Enoshimaislandspahoteltou
Enoshima Hotel Hotel Fujisawa
Preguntes freqüents
Opinions: Enoshima Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
9,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
AKANE
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKANE
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
HUEILING
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HUEILING
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Sarah
8 de març de 2025
Sarah
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yoko
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoko
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Madeline
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Madeline
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sau Yan Simon
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sau Yan Simon
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
??
Viatge en grup
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
??
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
antonio
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
antonio
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Melody
Viatge en família
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melody
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Pauline
Viatge en grup
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pauline
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jungyeon
Viatge en família
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jungyeon
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Ziqin
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ziqin
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Ana
Viatge en parella
26 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
げんき
3 de març de 2024
げんき
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Cherie
7 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cherie
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ryoichi
26 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryoichi
Estada d’1 nit (nov. 2023)
2/10, Horrible
Hirotoshi
22 d’oct. de 2023
Hirotoshi
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
???
Viatge en grup
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Lisa
Viatge en família
9 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lisa
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
?
26 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
2 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
4 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
微妙
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)