Tjokro Style Yogyakarta
Hotel per a famílies amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tjokro Style Yogyakarta





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 18 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Menteri Supeno No. 48, Umbulharjo, Yogyakarta, Yogyakarta, 55161
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kimaya Sudirman Yogyakarta by Harris
Kimaya Sudirman Yogyakarta by Harris
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 328 opinions
Preu actual: 35 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100000 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 200000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Tjokro Style Yogyakarta Hotel
Tjokro Style Hotel
Tjokro Style Yogyakarta
Tjokro Style
Tjokro Style Yogyakarta Hotel
Tjokro Style Yogyakarta Yogyakarta
Tjokro Style Yogyakarta Hotel Yogyakarta
Preguntes freqüents
Opinions: Tjokro Style Yogyakarta
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
6 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Paul
26 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Paul
Estada de 3 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
V
16 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice rooms , top service but location isn’t great
V
Estada de 7 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Nuno
26 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good quality for value in Yogyakarta
Nuno
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
mario, jakarta
20 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
nice hotel to stay
mario
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
cross, 香川県
8 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
気持ちよく滞在できました。
cross
Estada de 6 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Had a nice stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Joey
16 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful stay in Tjokro Style Yogyakarta
Joey
10/10, Excel·lent
Rony
8 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel dengan desain kreatif
Rony
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de set. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dry time
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Mariah, Singapore
28 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei
New and comfortable room; just lacking certain zes
Mariah
10/10, Excel·lent
CHARLIE HARTONO, Jakarta
27 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
My personal view of Tjokro Style Hotel
CHARLIE HARTONO
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
marrita
17 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marrita
8/10, Bo
Chris
5 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice, Stylish Hotel - Just Not Always Practical
Chris
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
中心部から少し離れたホテル
Viatger verificat
8/10, Bo
kadeky, tokyo
24 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
まだ新しく清潔なホテル
kadeky
2/10, Horrible
Kurt, Malmö Sweden
5 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei